Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
Ten filtr pozwala na określenie liczby subskrybentów, którzy zostaną objęci daną akcją. Na przykład: wyślij kupon rabatowy wyłącznie do 10 osób. Filtr Liczba subskrybentów wymaga podania konkretnej liczby.
Przykładowo: podanie liczby 100 oznacza, że pierwszych 100 osób, które spełnią warunek, zostanie objętych wybraną akcją. Pamiętaj, że zielone wyjście elementu skieruje do kolejnego etapu cyklu tylko określoną grupę odbiorców. Za każdym razem, gdy dołączysz do zielonego wyjścia filtru wybraną akcję, zostanie ona zastosowana jedynie dla określonej wcześniej liczby subskrybentów. Pozostali przejdą do akcji dołączonej do czerwonego wyjścia elementu.
Przykład:
Filtr obejmuje tylko pierwszych 100 subskrybentów, którzy dotrą do tego etapu cyklu. 100 osób otrzymuje wiadomość z ofertą promocyjną (Bon zniżkowy 20%). Pozostali subskrybenci zostają przeniesieni do innej kampanii.