Jak dodać śledzenie konwersji Google Ads do strony internetowej?
Możesz użyć śledzenia konwersji Google Ads, aby sprawdzić, ile razy odwiedzający kliknęli przycisk subskrypcji w formularzu zapisu.
Jeśli posiadasz konto Google Ads, możesz automatycznie uruchomić śledzenie konwersji na swoich stronach internetowych. W ustawieniach strony wpisz etykietę i identyfikator konwersji.
Śledzenie konwersji Google Ads pomoże sprawdzić efektywność kampanii Google Ads. Te kampanie przyciągają aktywnych klientów na Twoje strony internetowe. Gdy śledzisz te strony, możesz zweryfikować, jaki wpływ ma kampania Google Ads na zapisy i zgłoszenia z formularzy.
Aby uzyskać więcej informacji na temat śledzenia konwersji Google Ads, odwiedź Pomoc Google Ads.
Jak zintegrować śledzenie konwersji Google Ads na stronie internetowej?
Zanim zaczniesz
Będziesz potrzebować działającego konta Google Ads, konfiguracji konwersji Google Ads oraz strony internetowej.
Jeśli nie masz konta Google Ads, przejdź do https://ads.google.com/home/, kliknij Rozpocznij tutaj i postępuj zgodnie z instrukcjami Google.
Jeśli jeszcze nie uruchomiłeś konwersji Google Ads, przejdź na tę stronę.
Dowiedz się więcej na temat tworzenia stron internetowych.
Jak odnajdę identyfikator integracji w Google Ads?
- Zaloguj się do swojego konta Google Ads.
- Kliknij na Tools&Settings, następnie wybierz Conversions pod Measurements.
- Kliknij na nazwę konwersji i wprowadź jej ustawienia.
- Kliknij Tag setup, aby rozwinąć sekcję.
- Wybierz Use Google Tag Manager.
- Skopiuj Conversion ID i Conversion label. Będziesz ich potrzebować w ustawieniach strony internetowej, aby skonfigurować integrację.
Jak umieścić kod śledzenia na stronie internetowej?
- Zaloguj się do Twojego konta GetResponse i utwórz nową stronę lub wybierz jedną z już istniejących.
Dowiedz się więcej na temat tworzenia stron internetowych. - Przejdź do Kreatora stron > Kliknij na menu Akcji (3 pionowe kropki) > Edytuj ustawienia > sekcja Statystyki i integracje.
- Wybierz z listy Śledzenie konwersji Google Ads i wprowadź ID konwersji oraz Etykietę konwersji.
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.