Jak dodać śledzenie konwersji Google Ads do mojego landing page?
Użyj śledzenia konwersji Google Ads, aby monitorować, jak często odwiedzający klikają przycisk subskrypcji w Twoim formularzu zapisu.
Jeśli posiadasz konto Google Ads, możesz automatycznie uruchomić śledzenie konwersji na swoich landing pages. W ustawieniach strony wpisz etykietę i identyfikator konwersji.
Śledzenie konwersji Google Ads pomoże sprawdzić efektywność kampanii Google Ads. Te kampanie sprowadzają aktywnych klientów na Twoje landing pages. Gdy śledzisz te strony, możesz zweryfikować jaki wpływ kampania Google Ads ma na zapisy i zgłoszenia z formularzy.
Aby uzyskać więcej informacji na temat śledzenia konwersji Google Ads, odwiedź Pomoc Google Ads.
Zanim zaczniesz, upewnij się, że masz
- Działające konto Google Ads
- Skonfigurowaną konwersję Google Ads
- Identyfikator konwersji Google Ads i etykietę konwersji
- Stronę docelową GetResponse
Jeśli nie masz jeszcze konta Google Ads, wejdź na https://ads.google.com/home/, kliknij Zacznij teraz i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Jeśli nie masz jeszcze konwersji Google Ads, zobacz https://support.google.com/google-ads/answer/6095821
Dodawanie kodu śledzenia do landing page
- Przejdź do Landing pages > Menu akcji obok Twojej strony > Edytuj ustawienia
- Przewiń w dół do sekcji Statystyki i integracje.
- Wybierz Śledzenie konwersji Google Ads z listy i wklej swój identyfikator konwersji oraz etykietę konwersji.
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.
Kroki dla starszej wersji landing pages
Aby dodać kod śledzący Google Ads do swojego landing page:
- Przejdź do Landing pages > Zarządzaj stronami (starsza wersja).
- Najedź kursorem na menu akcji obok swojej strony.
- Kliknij Edytuj ustawienia.
- Przewiń w dół i rozwiń sekcję Śledzenie konwersji Google Ads.
- Wklej identyfikator konwersji i etykietę konwersji.
- Kliknij Zapisz lub Publikuj.