Jak dodać informacje SEO do strony internetowej? Video

W ustawieniach strony możesz dodać szczegóły dotyczące optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych, aby poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania i skierować do niej większy ruch organiczny.

Każda podstrona Twojej strony internetowej ma swoje własne ustawienia SEO, abyś mógł dodać trafne opisy i znaczące słowa klucze dla każdej części Twojej strony internetowej.

Zmiana informacji SEO

Aby dodać lub zmienić informacje SEO:

  1. W edytorze strony kliknij przycisk Zarządzaj stronami.
  1. Najedź kursorem myszki na menu Akcji (3 pionowe kropki) po prawej i wybierz Ustawienia.
  1. W Ustawieniach kliknij na zakładkę SEO. Zmiany w zakładce SEO zapisują się automatycznie po kliknięciu poza polem tekstowym.


  2. Dodaj Tytuł strony. Każda strona powinna mieć unikalną nazwę. Pojawi się on na górze okna przeglądarki lub zakładki oraz jako możliwy do kliknięcia tytuł na stronie wyników wyszukiwania.
  3. Dodaj Opis podstrony. Podsumowanie pojawi się jako fragment pod tytułem na stronie wyników wyszukiwania.
  4. Opcjonalnie możesz włączyć opcję Indeksuj w wyszukiwarkach (ustaw jako indeks), aby uwzględnić Twoją stronę na stronach wyników wyszukiwarek. Jeśli wyłączysz te opcję, strona nie będzie indeksowana przez wyszukiwarki i w związku z tym nie będzie wyświetlana na stronach wyników wyszukiwarki.

Powtórz proces dla każdej podstrony na Twojej stronie internetowej.

Po wypełnieniu sekcji SEO wartości są często wyświetlane we fragmencie funkcji jako tytuł i opis strony w wynikach wyszukiwania Google.

Informuje to również Google, o czym jest dana strona, jednak na podstawie zawartości strony Google może zastąpić tytuł i opis własną wersją.

Jak nagłówki są rozpoznawane przez przeglądarki i wyszukiwarki

Aby przekształcić tekst w nagłówek:

  1. Wybierz tekst.
  2. W panelu po prawej stronie w Tekst > Ustawienia tekstu > Rodzaj wybierz typ nagłówka.


Nagłówek 1 to główny nagłówek strony, można dodać tylko jeden na stronę, o długości do 60 znaków. Aby uzyskać najlepszą optymalizację pod względem wyszukiwarek, może zawierać główne słowa kluczowe strony.

Celem Nagłówka 2 i Nagłówka 3 jest zademonstrowanie struktury strony internetowej wyszukiwarkom i użytkownikom, zwłaszcza jeśli korzystają z czytników ekranu.