Jak dodać do wiadomości załączniki?
W naszym nowym edytorze wiadomości najlepszym sposobem na dodanie e-booka (lub dowolnego załącznika) bez wpływu na dostarczalność wiadomości jest użycie bezpośrednich linków. Aby utworzyć takie linki, możemy się posłużyć sekcją Pliki i obrazy.
Jak przesłać plik i utworzyć link
- Przejdź do Profil > Pliki i obrazy.
- Kliknij Dodaj pliki.
- Przeciągnij plik lub wybierz z komputera. Możesz też zaimportować z URL.
- Wybierz folder, do którego chcesz dodać plik.
- Kliknij Dodaj.
- Najedź kursorem na menu Akcji (3 kropki) i kliknij Skopiuj adres URL.
Jak dodać hiperłącze do mojego przycisku lub tekstu w wiadomości
Po przesłaniu pliku i skopiowaniu adresu URL możesz przystąpić do dodania tego linku do swojej wiadomości. Możesz w tym celu dodać hiperłącze do przycisku lub części tekstu:
- W edytorze wiadomości przeciągnij i upuść element Przycisk.
- Po umieszczeniu lub kliknięciu przycisku po prawej stronie pojawi się menu. Wybierz typ linku Adres URL i wklej skopiowany link do pliku w sekcji adresu URL. W tym menu będziesz mógł także dostosować tekst przycisku, kolor, styl i wiele innych.
Aby dodać hiperłącze do części tekstu:
- Zaznacz słowo lub część tekstu i kliknij ikonę spinacza na górnym pasku.
- Wybierz typ linku Adres URL i wklej skopiowany link do pliku w sekcji adresu URL.
Starszy edytor wiadomości
W naszym starszym edytorze możesz dodawać wiele załączników do swoich wiadomości — łącznie do 400 KB załączników na wiadomość.
Podczas tworzenia wiadomości w edytorze kliknij przycisk spinacza tuż obok opcji Zapisz jako i znajdź plik do załączenia.
W przypadku plików większych niż 400 kB zalecamy przesłanie pliku do sekcji Pliki i obrazy i skopiowanie linku. Następnie możesz łatwo wkleić ten link do swojej wiadomości, na przykład pod przyciskiem lub jako hiperłącze.