Jak dodać adresy e-mail do listy zaufanych, aby zapewnić lepsze dostarczanie wiadomości?

Dodawanie adresów do listy zaufanych jest kluczową praktyką, aby zapewnić dostarczenie ważnych wiadomości e-mail bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, omijając filtry spamowe. W tym przewodniku przedstawimy krok po kroku instrukcje dotyczące dodawania adresów do listy zaufanych w niektórych z najczęściej używanych programów pocztowych i na różnych urządzeniach. Zalecimy również dodanie adresów GetResponse do listy zaufanych, w tym naszych adresów IP, aby zapewnić płynną komunikację e-mailową.

Dodanie naszych adresów e-mail do kontaktów lub listy zaufanych pomaga zapewnić najlepszą dostarczalność naszych wiadomości systemowych. Oto adresy, które należy dodać do listy zaufanych:

reply@getresponse.com
noloop@getresponse.com
noloop@app.getresponse.com

Jeśli jesteś klientem GetResponse, powinieneś doradzić swoim subskrybentom, aby dodali Twoje adresy e-mail do listy zaufanych. Zapewnia to, że newslettery, autorespondery i inne wiadomości od Ciebie trafiają bezpiecznie do skrzynek odbiorczych subskrybentów.

Należy pamiętać, że procedury dodawania do listy zaufanych mogą się nieco różnić w zależności od konkretnej wersji i konfiguracji Twojego programu pocztowego lub urządzenia. Niemniej jednak ogólne kroki przedstawione poniżej powinny pomóc Ci w nawigacji przez proces dodawania adresów do listy zaufanych.

Gmail.com

Dodawanie adresu e-mail do listy zaufanych w Gmail w przeglądarce na PC lub Mac:

  1. Zaloguj się na swoje konto Gmail.
  2. Kliknij w aplikacje Google (ikona siatki) w prawym górnym rogu i wybierz Kontakty.
  3. Kliknij przycisk + Utwórz kontakt, aby dodać nowy kontakt.
  4. Wprowadź adres e-mail, który chcesz dodać do listy zaufanych, oraz wszelkie dodatkowe informacje.
  5. Kliknij Zapisz, aby dodać kontakt.

Outlook

Ustawienia są podobne w większości aplikacji Outlook na komputery PC/Mac, a także w programie przeglądarki dostępnym na live.com.

  1. Zaloguj się do swojego konta Outlook.
  2. Kliknij na Osoby w panelu po lewej stronie.
  3. Kliknij na Nowy kontakt. Wprowadź adres e-mail, który chcesz umieścić na liście zaufanych oraz wszelkie dodatkowe informacje.
  4. Kliknij Zapisz, aby dodać kontakt.

Apple Mail

Można to zrobić na komputerze MacBook, ale dotyczy to wszystkich połączonych urządzeń Apple.

  1. Uruchom aplikację Kontakty na komputerze Mac.
  2. Kliknij przycisk + i wybierz Nowy kontakt.
  3. Wprowadź adres e-mail, który chcesz umieścić na liście zaufanych oraz wszelkie dodatkowe informacje.
  4. Kliknij przycisk Gotowe, aby dodać kontakt.


Gmail na urządzeniach mobilnych

Android i iOS

  1. Uruchom aplikację Gmail na urządzeniu z systemem Android.
  2. Stuknij w trzy poziome linie w lewym górnym rogu, aby otworzyć menu. Przewiń w dół i wybierz Kontakty.
  3. Stuknij ikonę + lub wybierz opcję Utwórz kontakt.
  4. Wprowadź adres e-mail, który chcesz umieścić na liście zaufanych oraz wszelkie dodatkowe informacje.
  5. Wybierz Zapisz, aby dodać kontakt.

Apple Mail na urządzeniach mobilnych (iOS)

  1. Uruchom aplikację Kontakty na urządzeniu z systemem iOS.
  2. Stuknij ikonę + lub wybierz opcję Utwórz nowy kontakt.
  3. Wprowadź adres e-mail, który chcesz umieścić na liście zaufanych oraz wszelkie dodatkowe informacje.
  4. Wybierz Gotowe, aby dodać kontakt.

Dodawanie adresów IP GetResponse do listy zaufanych

Ten krok może być szczególnie istotny dla właścicieli prywatnych domen mailingowych.

Aby zapewnić optymalną dostarczalność e-maili, zalecamy dodanie do listy zaufanych następujących adresów IP GetResponse:

104.160.64.0/24
104.160.65.0/24
104.160.67.128/25
104.160.68.224/27
104.160.69.0/26

Aby dodać te adresy IP do listy zaufanych, zapoznaj się z dokumentacją lub skontaktuj ze wsparciem swojego serwera e-mail lub administratorem sieci.