Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.
Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.
Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.
Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.
Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.
Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.
Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.
Liczba dni, które muszą minąć od dnia zapisu, aby wiadomość została wysłana.
Aby utworzyć autoresponder: Czy mogę wybrać dni tygodnia, w które ma być wysyłany autoresponder (np. tylko w dni robocze)? Tak, możesz wybrać konkretne dni tygodnia, w których Twoje wiadomości będą wysyłane. Pamiętaj, że jeśli zablokujesz wysyłanie autorespondera w określone dni, kontakty, które dotrą do tego dnia w zablokowanym dniu, otrzymają Twoją wiadomość najwcześniej, jak będzie […]
Cykl autorespondera został utworzony, ale chcesz dodać kolejne wiadomości do cyklu. Aby to zrobić, utwórz nowy autoresponder. Powtórz te same kroki, co przy tworzeniu pierwszej wiadomości w cyklu za każdym razem, kiedy chcesz dodać kolejną wiadomość. Poniżej szczegółowo wyjaśniamy cały proces. Przejdź do Menu >> Autorespondery. Kliknij Stwórz autoresponder. Nazwij wiadomość. Wybierz listę powiązaną z […]