Integracja pomiędzy standardowym kontem GetResponse a kontem partnerskim
Odkryj integrację między Twoim standardowym kontem GetResponse a kontem partnerskim.
- Utworzyłem konto GetResponse w panelu partnerskim, ale nie otrzymałem kodu zniżkowego
- Czy zachowam dostęp do konta partnerskiego i możliwość uzyskiwania prowizji, jeśli nie korzystam z konta GetResponse?
- Czy dane konta partnerskiego i konta GetResponse muszą być identyczne, abym mógł je ze sobą zintegrować?
- Czy mogę użyć kodu zniżkowego dla programów partnerskich więcej niż jeden raz?
- Czy istnieje możliwość wypłaty środków uzyskanych w programie partnerskim na kartę kredytową powiązaną z kontem GetResponse?
- Czy inni użytkownicy zespołu będą mieli dostęp do mojego konta partnerskiego GetResponse?
- Czy moje konto GetResponse pozostanie aktywne po zamknięciu konta partnerskiego?
- Czy będę mieć możliwość przełączania między kontem GetResponse a kontem partnerskim po ich zintegrowaniu?
- Czy mogę wykorzystać środki zarobione w programie partnerskim do opłacenia mojego konta GetResponse?