Ile kosztuje Marketing Automation?

Narzędzie Marketing Automation jest dostępne w Twoim pakiecie cenowym bez żadnych dodatkowych opłat. Dostęp do określonych funkcjonalności Marketing Automation jest zależny od wybranego planu cenowego.

Użytkownicy kont Free mogą wypróbować opcję stworzenia własnych cykli automation i mają dostęp do wszystkich narzędzi oprócz warunku Odwiedzony URL oraz filtra Segment dynamiczny.

Użytkownicy planu Starter mają dostęp do podstawowych funkcji automatyzacji marketingu: mogą stworzyć 1 cykl automation od podstaw (ograniczony do 6 elementów) lub skorzystać z gotowego szablonu.

Użytkownicy planu Marketer mogą tworzyć własne cykle z wykorzystaniem wszystkich dostępnych elementów automatyzacji, w tym funkcji e-commerce.

Użytkownicy planów Creator oraz MAX mają dostęp do pełnej funkcjonalności automatyzacji, w tym nieograniczonej liczby cykli, scoringu, śledzenia stron internetowych i segmentacji automatycznej.

Jakie narzędzia automatyzacji są dostępne w poszczególnych pakietach GetResponse?

Wszystkie plany obejmują dostęp do szablonów automatyzacji. Użytkownicy mogą tworzyć cykle na podstawie gotowych szablonów. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się które szablony są dostępne w poszczególnych pakietach.

Użytkownicy planu Starter mogą tworzyć niestandardowe lub oparte na szablonach workflowy (do 6 elementów) przy użyciu wyłącznie podstawowych elementów.

Użytkownicy pakietu Marketer mają dostęp do wszystkich powyższych opcji, a także do Dynamicznej Segmentacji oraz funkcji e-commerce.

Użytkownicy pakietu Creator mają dostęp do wszystkich powyższych funkcji. Ten plan obejmuje tworzenie workflowów od podstaw, tagowanie, scoring, narzędzia e-commerce oraz automatyczną segmentację. W pakietach Marketer i Creator można tworzyć cykle przy użyciu:

Warunki

  • Zapisany przez
  • Link kliknięty
  • Email otwarty
  • Wyjątkowa okazja
  • Zmieniono pole dodatkowe
  • Email wysłany
  • Skopiowano kontakt na listę
  • Przeniesiono kontakt na listę
  • Zaktualizowano status zgody
  • Odwiedzono landing page
  • Przypisany scoring
  • Tagowanie
  • Zrealizowany zakup
  • Porzucony koszyk
  • Odwiedzony URL
  • Zdarzenie
  • Zmieniono status płatności

Akcje

  • Wyślij wiadomość
  • Pole dodatkowe
  • Kopiuj do listy
  • Przenieś do listy
  • Skopiuj do cyklu
  • Przenieś do cyklu
  • Czekaj
  • Usuń kontakt
  • Przypisz tag
  • Przypisz punkty

Filtry

  • Zasięg
  • Liczba subskrybentów
  • Segment dynamiczny
  • Lista

    Uwaga: Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych funkcjonalnościach i pakietach cenowych, zapoznaj się z opisem pakietów oraz porównaniem funkcjonalności.