Ile kosztuje Marketing Automation?
Narzędzie Marketing Automation jest dostępne w Twoim pakiecie cenowym bez żadnych dodatkowych opłat. Dostęp do określonych funkcjonalności Marketing Automation jest zależny od wybranego planu cenowego.
Użytkownicy kont Free mogą wypróbować opcję stworzenia własnych cykli automation i mają dostęp do wszystkich narzędzi oprócz warunku Odwiedzony URL oraz filtra Segment dynamiczny.
Użytkownicy planu Starter mają dostęp do podstawowych funkcji automatyzacji marketingu: mogą stworzyć 1 cykl automation od podstaw (ograniczony do 6 elementów) lub skorzystać z gotowego szablonu.
Użytkownicy planu Marketer mogą tworzyć własne cykle z wykorzystaniem wszystkich dostępnych elementów automatyzacji, w tym funkcji e-commerce.
Użytkownicy planów Creator oraz MAX mają dostęp do pełnej funkcjonalności automatyzacji, w tym nieograniczonej liczby cykli, scoringu, śledzenia stron internetowych i segmentacji automatycznej.
Jakie narzędzia automatyzacji są dostępne w poszczególnych pakietach GetResponse?
Wszystkie plany obejmują dostęp do szablonów automatyzacji. Użytkownicy mogą tworzyć cykle na podstawie gotowych szablonów. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się które szablony są dostępne w poszczególnych pakietach.
Użytkownicy planu Starter mogą tworzyć niestandardowe lub oparte na szablonach workflowy (do 6 elementów) przy użyciu wyłącznie podstawowych elementów.
Użytkownicy pakietu Marketer mają dostęp do wszystkich powyższych opcji, a także do Dynamicznej Segmentacji oraz funkcji e-commerce.
Użytkownicy pakietu Creator mają dostęp do wszystkich powyższych funkcji. Ten plan obejmuje tworzenie workflowów od podstaw, tagowanie, scoring, narzędzia e-commerce oraz automatyczną segmentację. W pakietach Marketer i Creator można tworzyć cykle przy użyciu:
Warunki
- Zapisany przez
- Link kliknięty
- Email otwarty
- Wyjątkowa okazja
- Zmieniono pole dodatkowe
- Email wysłany
- Skopiowano kontakt na listę
- Przeniesiono kontakt na listę
- Zaktualizowano status zgody
- Odwiedzono landing page
- Przypisany scoring
- Tagowanie
- Zrealizowany zakup
- Porzucony koszyk
- Odwiedzony URL
- Zdarzenie
- Zmieniono status płatności
Akcje
- Wyślij wiadomość
- Pole dodatkowe
- Kopiuj do listy
- Przenieś do listy
- Skopiuj do cyklu
- Przenieś do cyklu
- Czekaj
- Usuń kontakt
- Przypisz tag
- Przypisz punkty
Filtry
- Zasięg
- Liczba subskrybentów
- Segment dynamiczny
- Lista
Uwaga: Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych funkcjonalnościach i pakietach cenowych, zapoznaj się z opisem pakietów oraz porównaniem funkcjonalności.