Gdzie znaleźć ustawienia mojej listy?
Wykonaj poniższe kroki, aby dostać się do ustawień listy:
- Wejdź do menu Kontakty z górnego paska na Pulpicie , aby przejść do sekcji Listy kontaktów.
- Skieruj kursor na znajdujące się po prawej stronie menu Akcji , aby rozwinąć listę dostępnych opcji.
- Wybierz opcję Ustawienia , aby otworzyć menu Ustawienia listy.
Na stronie Ustawienia listy znajdziesz i dostosujesz opcje Ogólne , opcje dotyczące Subskrypcji oraz szczegóły Wiadomości potwierdzającej powiązanej z wybraną listą. Klikaj poszczególne nagłówki, aby uzyskać dostęp do interesujących Cię informacji.
Wybierz zakładkę Ogólne , jeżeli chcesz:
- zmienić nazwę listy
- sprawdzić token listy i jej sygnaturę ID
- dodać lub zmienić tytuł listy oraz jej opis
- wybrać kategorię całej listy
- wybrać język komunikacji dla listy i związanych z nią zasobów
- zadecydować o wyświetlaniu Twojego adresu korespondencyjnego w stopkach wysyłanych wiadomości
- dodać logo
- znaleźć link do kanału RSS wiadomości pochodzących z Twojej listy
Wybierz zakładkę Subskrypcja , jeżeli chcesz:
- zdecydować czy i kiedy chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych subskrypcjach
- zmienić ustawienia zapisu z potwierdzeniem
- zobaczyć podgląd Twojej strony potwierdzającej , anulującej subskrypcję oraz strony potwierdzającej usunięcie subskrypcji, jak również katalog newsletterów
- zdecydować, gdzie chcesz opublikować stronę z potwierdzeniem
Wybierz zakładkę Wiadomość potwierdzająca , jeżeli chcesz:
- wybrać format wiadomości
- wybrać lub dodać własny temat
- wybrać adres nadawcy oraz „odpowiedz do”
- wybrać szablon wiadomości i dodać do niej dodatkowy tekst