Gdzie znajdę ustawienia starszej wersji landing page?
Gdy tworzysz stronę landing page decydujesz również, jaki adres URL będzie mieć strona, czy będziesz używać strony z podziękowaniem, z jaką listą będzie powiązana itp. O tym wszystkim możesz decydować w Ustawieniach strony.
Istnieją dwa sposoby przejścia do ekranu ustawień:
- gdy tworzysz nową stronę, kliknij Następny krok na stronie kreatora landing page.
- jeśli chcesz uzyskać dostęp do ustawień utworzonej już strony, wykonaj poniższe kroki:
- Przejdź do zakładki Menu >> Landing Pages >> Zarządzaj stronami.
- Najedź kursorem na menu akcji (3 kropki).
- Kliknij Edytuj ustawienia.
W tym miejscu można skonfigurować następujące elementy.
Ustawienia SEO
W tej sekcji możesz dodać informacje, które pomogą wyróżnić się Twojej stronie w wyszukiwarkach internetowych. Informacje wpisane w tym miejscu będą również wyświetlane w podglądzie hiperłącza podczas publikowania lub udostępniania linku do strony.
Informacje te obejmują:
- tytuł strony,
- opis strony.
Możesz zdecydować również o tym, czy indeksować stronę w wyszukiwarkach.
Ustawienia adresu URL strony
W tej sekcji możesz wybrać adres URL, którego będziesz używać dla strony. Wybierz jedną z dwóch opcji:
- utwórz adres URL i wybierz domenę GetResponse, na której Twoja strona będzie hostowana bezpłatnie,
- przypisz własną domenę lub subdomenę.
Ustawienia subskrypcji
W tym miejscu możesz:
- wybrać listę, do której chcesz zbierać kontakty,
- wybrać subskrypcję z potwierdzeniem lub bez,
- zdecydować, czy chcesz dodawać swoje kontakty do cyklu autorespondera,
- wybrać rodzaj strony z podziękowaniem (Domyślna, Własna lub Zostań na bieżącej stronie).
Analityka i remarketing
W tym miejscu możesz wybrać, czy chcesz śledzić efektywność swojej strony przy użyciu jednej z naszych integracji. Możesz wybrać jedną z poniższych:
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Bing Ads
- Facebook Pixel
- Kissmetrics
- Mixpanel
- Visual Website Optimizer
- Yandex Metrica
- Google AdWords