Gdzie mogę znaleźć statystyki dla konkretnych list lub wiadomości?

Możesz znaleźć szczegółowe statystyki dla wszystkich swoich wiadomości, a także dla swoich list w zakładce Raporty. Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat wskaźnika otwarć, kliknięć, mediów społecznościowych, zwrotów, rezygnacji z subskrypcji i zgłoszeń spamu.

Newslettery

Aby uzyskać dostęp do statystyk konkretnego newslettera, możesz przejść do zakładki Email marketing > Newslettery i kliknąć nazwę wiadomości, którą chcesz sprawdzić. Zostaniesz przekierowany na stronę statystyk.

Możesz również uzyskać do nich dostęp bezpośrednio z zakładki Raporty:

  1. Przejdź do zakładki Raporty.
  2. Z menu bocznego wybierz Email marketing.
  3. Możesz wybrać konkretne wiadomości lub konkretne listy. Pamiętaj, że spowoduje to wyświetlenie tylko wiadomości powiązanych z wybranymi listami.
  4. Zobaczysz tylko wiadomości wysłane w określonym zakresie czasowym, możesz to zmienić, klikając kalendarz.

Autorespondery

Aby uzyskać dostęp do statystyk konkretnego Autorespondera:

  1. Przejdź do Narzędzia > Autorespondery.
  2. Najedź kursorem na 3 pionowe kropki po prawej stronie wiadomości, którą chcesz sprawdzić.
  3. Wybierz Statystyki.

Możesz również uzyskać do nich dostęp bezpośrednio ze strony Raporty:

  1. Przejdź do zakładki Raporty.
  2. Z bocznego menu wybierz Autorespondery.
  3. Możesz wybrać określone wiadomości lub listy. Pamiętaj, że wyświetli to tylko wiadomości powiązane z wybranymi listami.
  4. Zobaczysz tylko wiadomości wysłane w określonym zakresie czasowym, możesz to zmienić klikając na kalendarz.

Wiadomości automation

Aby uzyskać dostęp do statystyk konkretnej wiadomości cyklu automatyzacji:

  1. Przejdź do Narzędzia > Marketing automation.
  2. Wybierz zakładkę Wiadomości automation.
  3. Najedź kursorem na 3 pionowe kropki po prawej stronie wiadomości, którą chcesz sprawdzić.
  4. Wybierz opcję Raporty.

Możesz również uzyskać do nich dostęp bezpośrednio ze strony Raporty:

  1. Przejdź do Raporty.
  2. Z bocznego menu wybierz Wiadomości automation.
  3. Możesz wybrać określone wiadomości lub listy. Pamiętaj, że wyświetli to tylko wiadomości powiązane z wybranymi listami.
  4. Zobaczysz tylko wiadomości wysłane w określonym zakresie czasowym, możesz to zmienić, klikając na kalendarz.

Kontakty

Aby uzyskać dostęp do statystyk kontaktów:

  1. Przejdź do Raporty.
  2. Z bocznego menu wybierz Kontakty.
  3. Możesz sprawdzić statystyki dla wszystkich list lub wybrać konkretną listę.
  4. Wybierz zakres dat.

Możesz także skonfigurować własne raporty dostarczane mailowo, klikając link Własne raporty w bocznym menu.

Własne raporty są dostępne w planach Marketing Automation, Ecommerce Marketing i MAX.

Jeśli jesteś klientem MAX, odpowiednie instrukcje znajdziesz tutaj.