Gdzie mogę wyświetlać moje listy i zarządzać nimi?
Możesz zarządzać wszystkimi listami na stronie Listy kontaktów. Aby do niej przejść, wybierz na pulpicie zakładkę Kontakty. W tym miejscu możesz tworzyć, sprawdzać i sortować listy. Możesz też wykonać dodatkowe akcje, np. zmienić domyślną listę, usunąć listy lub edytować ustawienia list (zrobisz to na stronie Ustawienia listy).
Ustawianie domyślnej listy
- Na pulpicie wybierz zakładkę Kontakty, aby przejść do Listy kontaktów.
- Najedź kursorem na ikonę Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz opcję Ustaw jako domyślną. Zmiana zostanie zastosowana automatycznie, a obok nazwy listy pojawi się etykieta „DOMYŚLNA”.
Usuwanie listy
- Na pulpicie wybierz zakładkę Kontakty, aby przejść do Listy kontaktów.
- Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz opcję Usuń i potwierdź, że chcesz usunąć listę. Uwaga: Nie można usunąć domyślnej listy.
Pamiętaj, że kiedy usuniesz listę, nasz system:
- usunie wszystkie wiadomości powiązane z listą (również wersje robocze).
- usunie wszystkie formularze powiązane z listą.
- pozostawi wszystkie landing pages powiązane z listą. Usuniętą listę zastąpimy twoją domyślną listą.
- pozostawi wszystkie cykle marketing automation powiązane z listą. Elementy powiązane z usuniętą listą pozostaną puste, a cykl zostanie wyłączony. Będziesz musiał usunąć cykl albo edytować go, aby zastąpić nieaktywne elementy.
Jeśli chcesz przywrócić usuniętą listę, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Zmiana nazwy listy i języka
- Na pulpicie wybierz zakładkę Kontakty, aby przejść do Listy kontaktów.
- Najedź kursorem na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz opcję Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W polu Nazwa listy wprowadź nową nazwę.
- W polu Język rozwiń listę dostępnych opcji i wybierz nowy język dla listy i wszystkich powiązanych z nią zasobów.
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.
Zmiana adresu pocztowego powiązanego z listą
- Na pulpicie wybierz zakładkę Kontakty, aby przejść do strony Listy kontaktów.
- Najedź kursorem na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz opcję Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W zakładce Ogólne, włącz Wyświetl adres pocztowy w stopce wiadomości.
- Wpisz nowy adres w odpowiednie pola.
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.
Wyłączanie adresu pocztowego powiązanego z listą
- Na pulpicie wybierz zakładkę Kontakty, aby przejść do strony Listy kontaktów.
- Najedź kursorem na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
- Wybierz opcję Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
- W zakładce Ogólne, wyłącz opcję Wyświetl adres pocztowy w stopce wiadomości.
- Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.
Wyłączenie adresu pocztowego, który wyświetla się w stopce wiadomości, nie jest możliwe dla kont zarejestrowanych w Ameryce Północnej. Klienci z tych krajów muszą podać poprawny adres pocztowy. Jest to wymóg prawny zgodny z ustawą CAN-SPAM.