Gdzie mogę sprawdzić szczegóły kontaktów?

Szczegóły poszczególnych kontaktów można znaleźć w Profilu kontaktu. Każdy profil posiada też informacje na temat aktywności, historii scoringu oraz statusu zgód RODO.

Aby wyświetlić indywidualne informacje kontaktowe:

  1. Przejdź do menu Kontakty>>Wyszukiwanie.
  2. Przewiń do kontaktu, którego dane chcesz przejrzeć lub użyj pola szybkiego wyszukiwania, aby przyspieszyć wyszukiwanie.
  3. Kliknij gdziekolwiek w linijkę przeznaczoną dla danego kontaktu, aby otworzyć dodatkowe okno z informacjami o tym kontakcie.
  4. Przechodź między zakładkami, aby wyświetlać różne zestawy informacji.

Jakie informacje są wyświetlane w Profilu kontaktu?

Profil pozwala sprawdzić następujące dane:

Szczegóły kontaktu

  • listy, w których jest dany kontakt (kliknij nazwę danej listy, aby przejść do danych kontaktu powiązanych z tą listą)
  • poziom zaangażowania
  • dzień cyklu autoresponderów, do którego dany kontakt został dodany
  • punkty scoringowe
  • szczegóły potwierdzenia zapisu – kiedy i jak kontakt został dodany do listy, jaka jest jego geolokalizacja i adres IP, a także informacja, czy dana lista wymaga zapisu z potwierdzeniem, czy też bez.
  • przypisane tagi
  • przypisane pola dodatkowe
  • status zgody
  • zgody na powiadomienia – wyświetla pełny zapis zmian pozwolenia na powiadomienia.
  • Kursy

Jeśli dany kontakt znajduje się w kilku listach w Twoim koncie, jego status zgody RODO będzie taki sam we wszystkich zduplikowanych wpisach. Aktualny status zgody RODO będzie oparty na ostatniej znanej deklaracji danego kontaktu, niezależnie od listy pochodzenia.

Cała aktywność

Ta zakładka zawiera chronologiczną listę kliknięć w linki i otwarć wiadomości wraz z tematami tych wiadomości.

Wiadomości

Ta karta zawiera listę kliknięć linków i otwarć wiadomości, wraz z datą i tematem wiadomości.

Uwagi

Ta karta zawiera listę wszystkich dodanych notatek. Dodanie notatek pozwala na umieszczenie dodatkowych informacji o kontakcie, które pomogą Ci stworzyć bardziej spersonalizowaną treść. Możesz dodać nową notatkę, klikając przycisk Dodaj notatkę.

Ecommerce

Ta karta zawiera dziennik wszystkich działań e-commerce, w tym to, co kontakt kupił, kiedy, ile razy dokonał zakupu i za ile.

Powiadomienia push

Ta zakładka pozwala sprawdzić historię przeglądanych powiadomień push, w tym datę ich wyświetlenia.

Zdarzenia

Ta karta umożliwia przeglądanie wszystkich śledzonych zdarzeń wraz z datą ich wystąpienia.

Status zgody

Ta zakładka pokazuje dokładny rejestr zmian statusu pól RODO. Dzięki temu zobaczysz:

  • decyzję na temat zgód danego kontaktu (czy je wyraził, czy też nie) na podstawie pól zgody,
  • kiedy kontakt wyraził daną zgodę.

Menu akcji

Po prawej stronie znajduje się menu Akcje, które pozwala na:

  • Przypisanie pola dodatkowego
  • Przypisanie tagu
  • Skopiowanie kontaktu na inną listę
  • Wysłanie wiadomości
  • Usunięcie kontaktu z listy
  • Usunięcie kontaktu z konta