Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?

Możesz przeprowadzić wiele różnych promocji sprzedażowych za pomocą szablonów z kategorii Sprzedaż. Przeprowadź przecenę dla nowych kontaktów i zachęć je do zrobienia zakupów, by stały się klientami. Sprawdź, która oferta przynosi najlepszą konwersję, nagradzaj klientów ofertami specjalnymi lub oczaruj ich zupełnie nową ofertą. Możesz dostosować ten szablon tak, by uwzględniał klientów powracających, tych, którzy kupili coś po raz pierwszy lub nowe kontakty, które chcesz zamienić w płacących klientów.

Zamiana kontaktów w klientów

Wysyłka serii stargetowanych wiadomości jest dobrym sposobem na skonwertowanie nowych kontaktów, czyli zamianie ich w płacących klientów. Liczba i rodzaj wiadomości, które otrzymają, zależy od wyśledzenia, czy dane kontakty odwiedziły Twoją stronę internetową. Szablon zamiany kontaktów w klientów jest zaprojektowany do:

  • wysyłania wiadomości powitalnej, która powiadomi o potencjalnie interesującej ofercie,
  • sprawdzania, czy kontakty odwiedzą Twoją stronę w ciągu 3 dni i wysłania im wiadomości nawiązującej kontakt, jeśli nie odwiedzą Twojej strony,
  • tagowania kontaktów jako skonwertowanych w klientów w oparciu o odwiedzoną stronę (na potrzeby śledzenia ich działań i segmentacji).

Dowiedz się więcej…

Limitowana oferta

Szablon limitowanej oferty przydaje się, gdy chcesz zachęcać istniejące kontakty, by jako pierwsze skorzystały z Twojej nowej oferty. Możesz je wynagrodzić za szybką reakcję, dzięki czemu wygenerujesz sprzedaż jeszcze przed startem oferty docelowej. Ten szablon pozwoli Ci:

  • wybrać ofertę specjalną,
  • zdecydować, ile osób powinno ją otrzymać,
  • automatycznie wysłać ofertę wszystkim, którzy się na nią kwalifikują,
  • automatycznie wysłać konkretną wiadomość do osób, które były zainteresowane, ale się nie zakwalifikowały na ofertę,
  • przypisać oddzielne tagi osobom, które wzięły udział w ofercie i się zakwalifikowały oraz osobom, które wzięły udział w ofercie, ale się nie zakwalifikowały dalej (dzięki temu możesz zdecydować, jakie oferty i treści w przyszłości zaprezentować tym kontaktom).

Dowiedz się więcej…

Upselling

Możesz użyć szablonu upsellingu, aby automatycznie wysyłać wiadomość do klientów 7 dni po zakupie, aby zachęcić ich do skorzystania z nowej oferty. Taki cykl jest przydatny, gdy masz grupę klientów, których zainteresowania i zachowanie (nawyki finansowe, udział w promocjach lub wydarzeniach) pokazują, że mogą być zainteresowani Twoją ofertą specjalną. Może to być ulepszenie produktu lub jakieś dodatki do niego. Ten szablon pozwoli Ci:

  • namierzyć właściwą grupę klientów, którzy są gotowi na zapoznanie się z kolejną częścią Twojej oferty,
  • upewnić się, że osoby, które trzymały Twoją wiadomość i dokonały zakupu, otrzymają tag, który odróżni ich od pozostałych grup klientów.

Dowiedz się więcej…