Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
Szablony z kategorii Powitanie są przydatne, jeśli chcesz:
- podziękować za zapis na listę lub zakup Twoich produktów,
- zacząć budować relacje z kontaktami i klientami.
Te cykle zostały zaprojektowane z myślą o kilku celach. Możesz je wykorzystać do automatycznej wysyłki wiadomości powitalnej, a także do przekazania kontaktom kolejnych informacji o Twoich produktach za pomocą wiadomości nawiązujących kontakt. Możesz także zacząć śledzić, jaki rodzaj treści jest interesujący dla Twoich odbiorców.
Powitanie nowych kontaktów
Szablon powitania nowych kontaktów pozwala wysyłać serię wiadomości w określonym tempie. Użyj tego szablonu, jeśli chcesz:
- potwierdzić zapis swoich kontaktów i powitać je na liście,
- informować kontakty o Twoich produktach i usługach. Dzięki temu utrzymasz ich zainteresowanie i jasno pokażesz, czego mogą się spodziewać.
- śledzić, które kontakty widziały Twoją główną ofertę i są gotowe na otrzymanie kolejnych treści.
Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
Szablon Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód pozwala Ci na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości powitanych do kontaktów w oparciu o udzielone zgody. Ten szablon jest przydatny, kiedy chcesz:
- potwierdzić, że subskrypcja zakończyła się sukcesem,
- powitać kontakty w Twojej liście,
- dostarczyć im jakichkolwiek innych ważnych informacji w oparciu o status ich zgód.
Powitanie nowych klientów
Szablon powitania nowych klientów pomaga w osiągnięciu dwóch celów:
- natychmiastowego podziękowania nowym klientom za zakupy,
- upewnienia się, że otrzymują informacje o Twojej firmie, aby ponownie mogli coś od Ciebie kupić.
Ten szablon zawiera elementy, które możesz wykorzystać do:
- wysyłania konkretnych wiadomości do nowych klientów,
- określania stopnia zainteresowania klientów w oparciu o klikanie w linki z Twoich wiadomości nawiązujących kontakt,
- tagowania kontaktów w zależności od ich akcji, dzięki czemu dowiesz się, jakimi treściami mogą być zainteresowane w dalszej komunikacji.
Prosta wiadomość powitalna
Możesz wysłać jedną wiadomość powitalną po tym, gdy kontakt zapisze się na Twoją listę przez szablon Prosty cykl powitalny. Ten cykl się przydaje, gdy chcesz potwierdzić zapis swoich kontaktów, powitać je na liście i wysłać im dodatkowe inne informacje, które są związane z zapisaniem się na Twoją listę.
Prosty podział kontaktów
Możesz podzielić kontakty po zapisie na listę. Ten szablon przydaje się, gdy chcesz sprawdzić, która wiadomość osiągnie lepsze wyniki.
Zaawansowany podział kontaktów
Kontakty w Twoim cyklu automation możesz podzielić na dwie grupy w zależności od procentu nowych kontaktów lub klientów ustawionego w szczegółach elementu. Szablon ten jest przydatny, gdy chcesz przetestować nową strategię sprzedaży lub marketingu.