Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Szablony z kategorii Kwalifikowanie leadów pomogą Ci w pogrupowaniu kontaktów według ich rodzaju i poziomu zaangażowania (na przykład jak często ktoś klika w linki z Twoich wiadomości). Gdy ktoś zbierze określoną liczbę punktów lub dostanie konkretny tag, możesz skierować taką osobę do następnej kampanii sprzedażowej. Dzięki informacjom zebranych przez tego typu cykle możesz mieć pewność, że wysyłasz do swoich kontaktów treści, które ich zainteresują. To sprawi, że Twoi odbiorcy chętniej zapoznają się z Twoją ofertą.
Podstawowy plan tagowania
Podstawowy plan tagowania pozwala zidentyfikować kontakty w oparciu o rodzaj ich zaangażowania. Ten cykl automatycznie przypisze tagi w zależności od rodzaju oferty, na którą zareagują Twoje kontakty. To pomoże Ci w segmentacji kontaktów na podstawie ich zainteresowań i zachowań. Dzięki temu możesz wysyłać swoim kontaktom adekwatne oferty w przyszłości
Podstawowy plan scoringowy
Podstawowy plan scoringowy pozwala zidentyfikować kontakty w oparciu o poziom ich zaangażowania. Ten cykl automatycznie dodaje lub odejmuje punkty scoringowe za aktywność Twoich kontaktów – na przykład otwieranie wiadomości, klikanie w linki lub zapisywanie się na listę. Ten cykl będzie zmieniać liczbę punktów scoringowowych w zależności od akcji podejmowanych przez Twoje kontakty
Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny
Możesz użyć szablonu Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny w ramach strategii zwiększania dokonywanych sprzedaży. Dzięki temu możesz zbudować cykl automation skierowany do kwalifikowanych kontaktów. Taki cykl doda je do konkretnego etapu w cyklu sprzedaży CRM. Ten cykl automation może być zainicjowany zarówno dla nowych, jak i istniejących kontaktów.
- istniejące kontakty mogą otrzymać zaproszenie z prośbą o potwierdzenie zainteresowania w pokazie demonstracyjnym produktu,
- nowi subskrybenci otrzymają wiadomość potwierdzającą prośbę o pokaz demonstracyjny.
Na sam koniec cykl automation przypisze otaguje kontakty, aby zidentyfikować je w kontekście przyszłych kampanii.
Ten szablon został zatwierdzony przez eksperta ds. konwersji – Talię Wolf. Uzyskaj więcej informacji na temat jej strategii, aby zwiększyć liczbę sprzedaży w połączeniu ze skupioną na kliencie optymalizacją konwersji.
Usuwanie klientów CRM z listy marketingowej
Skorzystaj z szablonu Usuwanie klientów CRM z listy marketingowej, aby unikać wysyłania nadmiernej ilości treści marketingowych. Dzięki temu klienci będą otrzymywać oferty lepiej dopasowane do ich preferencji.
Ten szablon pozwoli Ci zbudować cykl, który będzie:
- inicjowany w momencie, gdy kontakt zapisze się na jedną z Twoich list kontaktów,
- korzystać z filtru Etap, aby sprawdzić, czy kontakty znajdują się w konkretnym cyklu sprzedaży CRM,
- usuwać kontakty z wybranych list.