Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Szablony z kategorii Kwalifikowanie leadów pomogą Ci w pogrupowaniu kontaktów według ich rodzaju i poziomu zaangażowania (na przykład jak często ktoś klika w linki z Twoich wiadomości). Gdy ktoś zbierze określoną liczbę punktów lub dostanie konkretny tag, możesz skierować taką osobę do następnej kampanii sprzedażowej. Dzięki informacjom zebranych przez tego typu cykle możesz mieć pewność, że wysyłasz do swoich kontaktów treści, które ich zainteresują. To sprawi, że Twoi odbiorcy chętniej zapoznają się z Twoją ofertą.
Podstawowy plan tagowania
Podstawowy plan tagowania pozwala zidentyfikować kontakty w oparciu o rodzaj ich zaangażowania. Ten cykl automatycznie przypisze tagi w zależności od rodzaju oferty, na którą zareagują Twoje kontakty. To pomoże Ci w segmentacji kontaktów na podstawie ich zainteresowań i zachowań. Dzięki temu możesz wysyłać swoim kontaktom adekwatne oferty w przyszłości
Podstawowy plan scoringowy
Podstawowy plan scoringowy pozwala zidentyfikować kontakty w oparciu o poziom ich zaangażowania. Ten cykl automatycznie dodaje lub odejmuje punkty scoringowe za aktywność Twoich kontaktów – na przykład otwieranie wiadomości, klikanie w linki lub zapisywanie się na listę. Ten cykl będzie zmieniać liczbę punktów scoringowowych w zależności od akcji podejmowanych przez Twoje kontakty
Ten szablon zakłada, że wysyłasz co najmniej 1 newsletter lub wiadomość tygodniowo. Jeśli nie wysyłasz ich tak często, możesz:
- wydłuż czas oczekiwania w szczegółach warunku Wiadomość otwarta lub
- pomiń odejmowanie punktów, usuwając element Zmień scoring, który jest połączony z łącznikiem „jeśli nie” (czerwonym).
Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe
Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe pozwala zidentyfikować kontakty na podstawie ich punktów. Ten cykl automation sprawdzi punkty Twoich subskrybentów i odpowiednio ich oznaczy. Pomoże Ci to segmentować listę kontaktów w oparciu o ich punkty, co pozwoli Ci na przykład sprawdzić, którzy subskrybenci są zaangażowani w treści, które wysyłasz.