Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?

Szablony z kategorii Kursy online dają wiele sposobów przedstawienia treści Twojego kursu. W zależności od szablonu, który wybierzesz, subskrybenci mogą otrzymywać Twoje materiały w określonym tempie lub na żądanie. Szablony te korzystają z tagów, aby pomóc Ci dotrzeć z promocją kursów do właściwej grupy kontaktów. Potem możesz skontaktować się ze wszystkimi uczestnikami, którzy ukończyli Twój kurs.

Upsell oraz cross-sell

Szablon Upsell oraz cross-sell pozwala Ci śledzić losy uczestników, którzy ukończyli Twój kurs. Ten szablon jest przydatny, jeśli chcesz:

  • wysłać wiadomość do kontaktów, które ukończyły kurs
  • zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie
  • przedstawić subskrybentom spersonalizowaną ofertę
  • tagować kontakty, które ukończyły kurs.

Przeczytaj więcej..

Kampania reaktywacyjna

Możesz użyć szablonu Kampanii reaktywacyjnej, aby dotrzeć do studentów, którzy zapisali się na kurs, ale jeszcze go nie rozpoczęli. Ta automatyzacja wysyła im spersonalizowane wiadomości przypominające, zachęcając ich do rozpoczęcia kursu. Ten szablon ma na celu ponowne wzbudzenie zainteresowania i zachęcenie kursantów do podjęcia pierwszych kroków w ich ścieżce edukacyjnej, pomagając zwiększyć ilość aktywnych uczestników kursów i zmniejszyć odsetek osób rezygnujących z kursu jeszcze przed jego rozpoczęciem.

Przeczytaj więcej..

Przypomnienie o postępach w kursie

Skorzystaj z szablonu Przypomnienie o postępach w kursie, aby wysłać na czas wiadomość z przypomnieniem do kursantów, którzy zapisali się na kurs, ale nie ukończyli lekcji. Przypomnienia można dostosować, aby zachęcić uczniów do kontynuowania nauki lub zaoferować pomoc, jeśli mają trudności. Ten cykl automation pomaga poprawić wskaźniki ukończenia kursu, zapewniając delikatne przypomnienia, aby utrzymać motywację i koncentrację studentów w ich podróży edukacyjnej.

Przeczytaj więcej..

Świętowanie osiągnięć

Szablon Świętowanie osiągnięć jest przydatny, gdy chcesz pogratulować wszystkim, którzy ukończyli lekcję w Twoim kursie. Pomaga to zachęcić ich do kontynuowania kursu i postrzegania Ciebie jako źródła cennej wiedzy. Za pomocą tego szablonu możesz utworzyć przepływ pracy, który:

  • automatycznie wyśle wiadomość w odpowiednim czasie do kontaktów, które ukończyły lekcję w Twoim kursie
  • zwiększy zaangażowanie uczestników Twojego kursu
  • pomoże Ci zidentyfikować, kto aktywnie uczestniczy w Twoim kursie, a kto nie. Następnie możesz zdecydować, czy musisz przeprowadzić kampanię ponownego zaangażowania, czy też skupić się na dostarczaniu odbiorcom treści kursu lub przeprowadzić obie kampanie jednocześnie.

Przeczytaj więcej..