Dlaczego nie należy ponownie dodawać na listy adresów zwróconych?
Począwszy od lutego 2024 r., Gmail i Yahoo wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania, które wymagają użycia własnej domeny uwierzytelnionej DKIM ze wzmocnionym DMARC.
GetResponse zdecydowanie zaleca wszystkim nadawcom używanie jako pola nadawcy adresów e-mail z własnych domen wysyłających oraz skonfigurowanie zarówno DKIM, jak i DMARC.
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tych modyfikacji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu:
Zmiany w uwierzytelnianiu Gmaila i Yahoo: Wszystko, co musisz wiedzieć
Zwrot jest wiadomością, która wróciła do nadawcy, ponieważ z jakiegoś powodu nie mogła zostać dostarczona. Istnieją dwa rodzaje zwrotów: twarde i miękkie.
Nasz system natychmiast automatycznie usuwa twarde zwroty. Zwroty miękkie z kolei są usuwane po kilku nieudanych próbach dostarczenia wiadomości.
- Jeśli kolejny raz dodasz na listę adresy zwrócone, wiadomości do tych odbiorców ponownie nie zostaną dostarczone, co będzie miało negatywny wpływ na statystyki Twojego konta.
- Reputacja Twojego adresu nadawcy może ucierpieć, co w rezultacie może spowodować blokadę przyszłych wysyłek przez niektórych klientów pocztowych.
- Adresy usunięte z konta w rezultacie twardego lub miękkiego zwrotu można uznać za nieprawidłowe lub porzucone, więc ich obecność na liście kontaktów nie przyniesie Ci żadnych korzyści. Ponowne dodawanie ich na listy może zwiększyć koszty prowadzenia konta bez szansy na uzyskanie większego zwrotu z inwestycji (ROI).
Martwisz się, że system GetResponse usunął niektóre adresy email z listy z powodu zwrotów? Skontaktuj się z nami, a sprawdzimy to i pomożemy Ci znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie.