Dlaczego moje wiadomości czasem trafiają do folderu ze spamem?
Począwszy od lutego 2024 r., Gmail i Yahoo wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania, które wymagają użycia własnej domeny uwierzytelnionej DKIM ze wzmocnionym DMARC.
GetResponse zdecydowanie zaleca wszystkim nadawcom używanie jako pola nadawcy adresów e-mail z własnych domen wysyłających oraz skonfigurowanie zarówno DKIM, jak i DMARC.
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tych modyfikacji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu:
Zmiany w uwierzytelnianiu Gmaila i Yahoo: Wszystko, co musisz wiedzieć
Na dostarczalność składa się wiele czynników, a treść wysyłanej wiadomości jest jednym z nich. Nie możemy zagwarantować, że wiadomość nie trafi w skrzynce odbiorcy do folderu ze spamem.
Poniżej znajdziesz najważniejsze wskazówki, dzięki którym możesz uniknąć uznania Twoich wiadomości za spam.
1. Poproś odbiorców o dodanie domeny getresponse.com do grona zaufanych nadawców lub do białej listy w programie do odbierania emaili.
2. Zweryfikuj treść swojej wiadomości, aby sprawdzić, czy jakiś jej element może powodować uznanie całej wiadomości za spam. GetResponse oferuje wygodne narzędzie sprawdzające SpamScore. Możesz z niego skorzystać podczas tworzenia lub edycji wiadomości.
SpamAssassin™ jest zewnętrzną aplikacją utrzymywaną przez Apache Software Foundation i GetResponse nie oferuje wsparcia technicznego dla tej aplikacji.
Jeżeli masz pytania na temat testów i wyników wygenerowanych przez SpamAssassin, odwiedź poniższe strony: