Dlaczego mój własny temat nie został zatwierdzony?
Wszystkie własne tematy wiadomości potwierdzającej podlegają weryfikacji i zatwierdzeniu przez zespół Obsługi Klienta GetResponse. Jeśli temat nie został zatwierdzony, jego status i powód odrzucenia są wyświetlane poniżej. Ten proces ma na celu zapewnienie dostarczenia i otwarcia wiadomości. Podczas weryfikacji własnych tematów wiadomości potwierdzających stosujemy określony zestaw kryteriów. Możesz je wykorzystać jako wskazówki przy dostosowywaniu własnego tematu. Gdy tworzysz własny temat, miej poniższe na uwadze:
- Czy wiadomość ma temat?
Wszystkie wiadomości potwierdzające muszą mieć temat. Puste tematy są automatycznie odrzucane.
- Czy temat wyraźnie wskazuje cel wiadomości?
Określ cel wiadomości w temacie możliwie jak najwyraźniej. Odbiorcy muszą wiedzieć, dlaczego otrzymują tę wiadomość i dlaczego powinni ją otworzyć. Pamiętaj, aby poinformować ich, że otrzymują ten komunikat w celu potwierdzenia ich subskrypcji, rejestracji itp.
- Czy temat ma odpowiednią długość?
Temat nie może przekroczyć 250 znaków.
- Czy temat zawiera adres email lub link?
Temat nie może zawierać adresów email lub linków.
- Czy temat zawiera prawidłowe merge words?
Używając merge words (tagów), takich jak [[firstname]]
, upewnij się, że wybrałeś właściwe słowo i używasz właściwego formatu.
- Czy temat napisany jest w formule zdania?
Temat powinien zachęcać — nie próbować wymuszać — odbiorców do otworzenia wiadomości. Nie może być napisany wyłącznie wielkimi literami. Tak więc nie używaj funkcji Caps Lock pisząc własny temat.
- Czy styl jest odpowiedni?
Unikaj stylów i wyrażeń, które odbiorcy mogą błędnie interpretować jako spam — na przykład wielu wykrzykników lub pisowni nieoficjalnej (np. „C4$H”).