Czym są webinary w GetResponse?
Webinary GetResponse to interaktywne konferencje online, stworzone do komunikacji z prospektami i leadami. Są świetnym sposobem na zbudowanie lub powiększenie Twojej listy kontaktów.
Pokój webinarowy w GetResponse to nie tylko konferencje audio-video, ale także możliwość tworzenia ankiet, udostępniania pulpitu, przesyłania plików oraz korzystania z prezentacji i tablicy.
Uczestnicy webinarów mogą współuczestniczyć w wydarzeniu poprzez zadawanie pytań w czacie oraz w specjalnie do tego przeznaczonym trybie dyskusji.
Do wydarzenia można zalogować się z urządzeń mobilnych, dzięki stworzonej w tym celu przez GetResponse aplikacji mobilnej, lub przez przeglądarkę Chrome lub Safari. Możesz też prowadzić webinar z urządzenia mobilnego.
Jak włączyć webinary w moim koncie? Czy są dodatkowo płatne?
W pakiecie Starter i Marketer webinary można wykupić za dodatkową opłatą w zakładce Moje Płatności > Dodatki. Możesz tam wykupić dodatek dla 100 uczestników w cenie 190,65 zł/m-c oraz dla 500 w cenie 473,55 zł/m-c.
Jeżeli korzystasz z pakietu Creator, webinary są dostępne bez żadnych dodatkowych opłat. Możesz prowadzić webinary dla max 100 uczestników, a także wykupić dodatek dla max 500 uczestników.
Opłata za dodatek webinarowy odnawia się co 30 dni. Zawiera ona nielimitowany dostęp do webinarów, przy czym jednocześnie można prowadzić tylko jeden webinar.
W Free koncie możesz tworzyć i prowadzić webinary dla 10 uczestników w trakcie trwania pierwszych 30 dni korzystania z konta.
Czy jest dostępna aplikacja mobilna?
Uczestnicy webinaru mogą brać w nim udział przy pomocy urządzenia mobilnego, a Ty możesz prowadzić go z urządzenia mobilnego. Aby dowiedzieć się więcej na temat korzystania z aplikacji mobilnej GetResponse Webinars, przejdź tutaj.