Czym są formularze pop-up w edytorze legacy?
Poniższy artykuł dotyczy formularzy legacy.
Formularze legacy nie są już rozwijane i nie są dostępne na kontach utworzonych po 18 lipca 2023.
Formularze pop-up są dostępne w Twoim koncie bez dodatkowych kosztów. Są idealne do tworzenia formularzy rejestracji z efektami specjalnymi. Formularze te mogą przyciągnąć uwagę odwiedzającego zmniejszając współczynnik odrzuceń, przyciągnąć więcej zapisów lub zaoferować natychmiastowe pobieranie.
Aby rozpocząć, kliknij Użyj obok formularza. Projekt szablonu formularza można w pełni dostosować (oprócz możliwości dodawania nowych pól). Kliknij dowolną sekcję formularza, aby edytować przycisk tekstu, stylu i zapisu.
Aby skonfigurować formularz:
1. W Ustawieniach nazwij formularz, wybierz nazwę listy i ustawienia wyświetlania oraz dodaj efekty, takie jak efekt szarości, połysku, powiększenie czy pomniejszenie. Kliknij przycisk Zapisz i opublikuj, aby uzyskać fragment kodu do wklejenia w kodzie dowolnej strony internetowej.
2. Aby utworzyć formularz zgodny z RODO, przesuń przełącznik Pola zgody na ON. Pola zgody utworzone w koncie staną się dostępne. Następnie wybierz pola, które chcesz dodać do formularza. Jeśli chcesz ustawić dowolne z pól jako wymagane, przestaw przełącznik Wymagane w prawo. Każdy, kto zapisze się, będzie mógł wyrazić zgodę na Twoje zasady dotyczące marketingu lub przetwarzania danych, zanim zostanie dodany do listy kontaktów.
3. Kliknij Zapisz i opublikuj, aby uzyskać fragment kodu do wklejenia w kodzie dowolnej strony internetowej.
Jakie formularze są dostępne?
Download Box
Ten formularz jest idealny do udostępniania pliku subskrybentom po rejestracji. Wystarczy wpisać adres URL pliku, a formularz wyświetli pole pobierania dla każdego nowego subskrybenta.
Fixed bar
Ten formularz jest umieszczany na górnej lub dolnej krawędzi okna przeglądarki. Zwiększa to ilość subskrypcji. Zamiast krzykliwych formularzy internetowych na Twojej stronie – schludny pasek.
Image box
Ten formularz wyświetla formularz rejestracyjny z obrazkiem. Przesyłaj zdjęcia do zakładki Pliki i obrazy w GetResponse lub wybieraj spośród 2 milionów zdjęć od firmy Shutterstock, bezpłatnie w GetResponse.
Zdjęcia dodają stylu formularzom internetowym i wyróżniają je, co pozytywnie wpływa na ilość subskrypcji.
Sign-up box
Ta prosty formularz zawiera pola tylko dla imienia i adresu e-mail.
Badania pokazują, że prosty formularz internetowy w części strony widocznej na ekranie (u góry strony) zwiększa liczbę subskrybentów i konwersję.
Exit Popup
Ten formularz pojawia się, gdy użytkownik próbuje zamknąć stronę. Przyciągnij uwagę zabawnym wyskakującym okienkiem, które zawiera ciekawe pytania, mały prezent lub ofertę nie do odrzucenia. Dodaj przekonujące wezwanie do działania, by zmienić odwiedzających, którzy zamierzają opuścić Twoją stronę, w subskrybentów.
Scroll
Pole zapisu pojawia się na stronie internetowej, gdy odwiedzający ją przewija. Aby ustawić jego pozycję, wybierz odpowiednią opcję w polu Wyświetl pozycję w sekcji Ustawienia wyświetlania. Jest świetny do blogów i stron o dużej zawartości.
Shake box
W tym formularzu trzęsąca się animacja przykuwa uwagę odwiedzających. Użyj formularza Shake box, aby zachęcić ich do wprowadzenia adresu e-mail, co przyspieszy budowanie listy.