Czym jest Poziom zaangażowania i jak mogę go wykorzystać?
Poziom zaangażowania w GetResponse to nowe narzędzie, które identyfikuje i ocenia aktywność Twoich kontaktów na podstawie ich reakcji na Twoje wiadomości.
Jak działa Poziom zaangażowania?
Poziom zaangażowania oparty jest na reakcjach subskrybentów na Twoje treści (np. na wiadomości). Przetwarzamy dane w czasie rzeczywistym, aby dostarczyć dokładne prognozy zainteresowania subskrybentów Twoimi wiadomościami. Na podstawie tych informacji nadajemy kontaktom określony Poziom zaangażowania, z pięciostopniowej skali:
- Niezaangażowany
- Zagrożony
- Neutralny
- Zaangażowany
- Bardzo zaangażowany
W tej skali, niezaangażowany oznacza kontakt, który nie jest w ogóle zainteresowany Twoimi treściami a bardzo zaangażowany oznacza kontakt aktywnie reagujący na Twoje wiadomości, otwiera je i klika w linki.
Gdzie odnajdę Poziom zaangażowania?
Poziom zaangażowania znajduje się w zakładce Szukaj kontaktów i jest wyświetlony w formie charakterystycznej skali przedstawionej za pomocą pięciu pasków, w kolumnie z nazwami kontatków:
Poziom zaagażowania zobaczysz również na karcie kontaktu, gdy klikniesz konkretny kontakt z listy:
Jak mogę wykorzystać Poziom zaangażowania?
Wyszukiwanie zaawansowane
W zakładce Wyszukiwanie>Wyszukiwanie zaawansowane możesz wyszukać kontakty na podstawie ich stopnia zaangażowania i zapisać rezultat jako segment.
Planowanie kampanii
Gdy utworzysz segmenty oparte na Poziomie zaangażowania możesz je wykorzystać do wysyłania targetowanych e-maili. Możesz zdecydować czy chcesz odzyskać zainteresowanie swoich kontaktów, czy utrzymać ich zaangażowanie.
Więcej informacji na temat segmentacji kontaktów uzyskasz tutaj.