Czym jest GetResponse i jak z niego korzystać?
GetResponse jest platformą do email marketingu. Dzięki naszemu systemowi stworzysz wartościową listę marketingową z potencjalnymi klientami, partnerami i kupującymi. Nawiążesz z nimi relacje oraz zbudujesz responsywną i dochodową bazę klientów. GetResponse może się pochwalić dostarczalnością na poziomie 99,5%. Dzięki temu Twoje wiadomości na pewno dotrą do skrzynek odbiorczych Twoich subskrybentów.
Dodawaj kontakty
- twórz listy kontaktów , aby zarządzać bazą swoich klientów
- importuj istniejące listy kontaktów
- zintegruj swoje konto GetResponse z innymi serwisami, aby skonfigurować cykliczne importy
- zwiększaj swoją listę kontaktów i aktualizuj informacje o klientach za pomocą landing pages i formularzy.
- używaj narzędzi do mediów społecznościowych, dzięki którym z łatwością wykorzystasz system rekomendacji do budowania listy
Planuj kampanie marketingowe i zarządzaj procesami sprzedażowymi
- skorzystaj z edytora newsletterów drag-and-drop z gotowymi do użycia szablonami. Możesz także zaprojektować własny szablon lub użyć kreatora HTML
- użyj autoresponderów , aby wysyłać klientom zautomatyzowane wiadomości z informacjami biznesowymi, ofertami i całym wachlarzem przyjaznych komunikatów
- twórz cykle automatyzacyjne , aby utworzyć proces mający odzwierciedlić ścieżkę żywotności Twoich klientów. To rozbudowane narzędzie pozwala na wysyłanie wiadomości do Twoich klientów na podstawie podejmowanych przez nich działań. Dzięki niemu będziesz w stanie nagrodzić ich aktywność.
- testuj swoją strategię marketingową za pomocą testów A/B newsletterów i landing pages
Analizuj rezultaty i planuj nowe strategie
- Wyszukuj kontakty i swobodnie twórz segmenty oparte o konkretne kryteria demograficzne i zachowanie klientów, co pozwoli Ci zarządzać listą kontaktów i tworzyć strategie marketingowe, które będą dopasowane do oczekiwań Twoich klientów.
- wykorzystuj zalety narzędzi analitycznych, dzięki którym stworzysz precyzyjne oferty podnoszące wskaźnik konwersji
Od czego zacząć?
Jeśli szukasz wskazówek na temat dodawania kontaktów, tworzenia newsletterów, wybierania odbiorców i wyszukiwania kontaktów, rozpocznij od tych artykułów:
– Jak dodawać kontakty do list?
– Jak stworzyć i wysłać newsletter?
– Jak wyszukiwać kontakty?
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj artykuł, z którego dowiesz się, czym jest newsletter i jak skutecznie komunikować się ze swoimi subskrybentami.