Czy moje newslettery można przeglądać online?
GetResponse daje Ci możliwość udostępniania Twoich wiadomości w wersji online. Skorzystaj z Archiwum wiadomości, aby udostępniać swoim czytelnikom zbiór wszystkich Twoich wysłanych newsletterów. Posegreguj swoje wiadomości tak, aby stworzyć internetowy katalog biznesowy, prezentację produktu lub centrum dodatkowych informacji dla potencjalnych klientów. Jeśli chcesz przejrzeć zarchiwizowane wiadomości, przejdź do Menu>>Email marketing>>Newslettery i kliknij w link Zobacz archiwum wiadomości – znajdziesz ten link w lewym dolnym rogu ekranu, pod listą wiadomości.
Jeśli chcesz stworzyć stronę archiwalną z Twoim brandingiem, przejdź do ustawień listy:
- Przejdź do menu Kontakty.
- Kliknij ikonę Akcji (pionowy wielokropek) obok wybranej listy.
- Wybierz opcję Ustawienia.
Spersonalizuj ustawienia Ogólne, wpisując tytuł i opis listy, dodając logo Twojej firmy, które możesz podlinkować do strony internetowej.
Twoje Archiwum wiadomości jest również dostępne dla wyszukiwarek i można je znaleźć we właściwej kategorii w Archiwum newsletterów GetResponse. W zakładce Ogólne możesz wybrać, w której kategorii powinno się pojawić Twoje archiwum.
Jeśli nie chcesz, aby Twoje wiadomości pojawiały się w wynikach wyszukiwarek, możesz wyłączyć tę opcję w zakładce Subskrypcja w ustawieniach listy. Wystarczy, że zmienisz pozycję przełącznika „Indeksowanie w wyszukiwarkach”.
Decyzja o wyłączeniu indeksowania może być nieodwracalna. Nawet jeśli ponownie włączysz indeksowanie dla konkretnej listy, wyszukiwarki mogą już więcej nie indeksować Twoich wiadomości lub proces ten może zająć wiele czasu.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj artykuł, z którego dowiesz się, czym jest newsletter i jak skutecznie komunikować się ze swoimi subskrybentami.