Czy mogę zintegrować moją starszą wersję landing page z Bing Ads?
Oczywiście. Jeśli masz już konto Bing Ads, po prostu wpisz tag Bing Ads Universal Event Tracking (UET) w ustawieniach Twojej strony landing page. UET jest częścią Bing Ads. Jest to narzędzie, które rejestruje czynności wykonywane przez klientów na Twojej stronie landing page. Kiedy stworzysz tag UET i umieścisz go na Twojej stronie landing page, Bing Ads zbierze dane, które pozwolą Ci monitorować cele konwersji. Korzystając z tych informacji możesz dotrzeć do klientów używając list służących do remarketingu. Dowiedz się więcej na temat Bing Ads Universal Event Tracking na stronie Bing Ads:
https://about.ads.microsoft.com/en/tools/performance/conversion-tracking
Co będzie Ci potrzebne
- Konto Bing Ads. Jeśli posiadasz konto Bing Ads możesz natychmiast umożliwić śledzenie Twoich stron landing page.
- Bing UET Tag ID
Gdzie mogę znaleźć tag Bing Ads?
1. Zaloguj się do Twojego konta Bing Ads i kliknij Conversion Tracking w zakładce All Campaigns.
2. Kliknij UET tags.
3. Zaznacz oraz skopiuj wartość wybranego tagu w kolumnie Tag ID.
Jak mogę zawrzeć kod śledzący na mojej stronie landing page?
Aby dodać kod śledzący Bing Ads do Twojej strony landing page:
1. Zaloguj się do Twojego konta GetResponse i wykonaj jedną z poniższych czynności:
- Stwórz nową stronę landing page.
- Edytuj ustawienia istniejącej strony landing page.
2. Jak już będziesz zadowolony z szablonu Twojej strony landing page, kliknij Kolejny krok i przejdź do Ustawień strony.
3. Przejdź do sekcji Analityka i remarketing.
4. Wybierz Bing Ads z listy i wpisz Twój UET Tag ID.
5. Kliknij Zapisz, jeśli edytowałeś istniejącą landing page lub Publikuj, jeśli stworzyłeś nową stronę.
Wszystko gotowe.