Czy mogę śledzić konwersję Google Ads na starszej wersji landing page?

Śledzenie konwersji Google Ads dostępne jest na dwóch rodzajach landing pages:

  • Landing pages, które przekierowują na domyślną stronę z podziękowaniem. Strona z podziękowaniem jest niezbędna dla śledzenia konwersji. Jeśli kontakt odwiedzi tę stronę, oznacza to, że ukończył zadanie, które mu powierzyłeś.
  • Landing pages, które zawierają formularz. Wysyłamy dane o konwersji, przesłaniu formularza, nawet jeśli nie przekierowuje on na stronę z podziękowaniem.

Jeśli posiadasz konto Google Ads, możesz automatycznie uruchomić śledzenie konwersji na swoich landing pages. W ustawieniach strony wpisz etykietę i identyfikator konwersji.

Śledzenie konwersji Google Ads pomoże sprawdzić efektywność kampanii Google Ads. Te kampanie sprowadzają aktywnych klientów na Twoje landing pages. Gdy śledzisz te strony, możesz zweryfikować jaki wpływ kampania Google Ads ma na zapisy i zgłoszenia z formularzy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat śledzenia konwersji Google Ads, odwiedź Pomoc Google Ads.

Jak zintegrować śledzenie konwersji Google Ads na landing page?

Niezbędne będzie:

  • Aktywne konto Google Ads. Jeśli nie masz konta Google Ads, przejdź do tej strony, kliknij Rozpocznij teraz, i postępuj zgodnie z instrukcjami Google.
  • Ustawienie konwersji Google Ads. Jeśli jeszcze nie uruchomiłeś konwersji Google Ads, przejdź do tej strony
  • Landing page

Jak odnajdę identyfikator integracji w Google Ads?

  1. Zaloguj się do swojego konta Google Ads.
  2. Po lewej stronie wybierz Cele > Podsumowanie.



  3. Kliknij nazwę konwersji, aby przejść do jej ustawień.



  4. Kliknij Konfiguracja tagu, aby rozwinąć sekcję.



  5. Kliknij Użyj Menedżera tagów Google.

Jak zastosować kod śledzenia na mojej stronie landing page?

Aby dodać kod śledzący Google Ads do landing page:

  1. Zaloguj się do konta GetResponse, przejdź do zakładki Landing pages.
  2. Edytuj ustawienia swojej strony, najeżdżając kursorem na menu Akcji (pionowy wielokropek) i wybierając Edytuj ustawienia.
  3. Skieruj kursor na dół strony i rozwiń Śledzenie konwersji AdWords.
  4. Wklej dane skopiowane z Google Ads.
  • Wklej wartość Indentyfikatora konwersji w pole ID konwersji.
  • Wklej wartość Etykiety konwersji w pole Etykieta konwersji.


    5. Kliknij Zapisz, aby zapisać zmiany lub Publikuj, jeśli chcesz od razu opublikować stronę.