Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.
Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.
Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.
Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.
Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.
Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.
Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.
Ilość wiadomości jaka została wysłana w określonym okresie czasu.
Możesz sprawdzić statystyki emaili transakcyjnych na stronie Statystyki w zakładce Emaile transakcyjne. Na tej stronie zobaczysz dane dla wiadomości: Można zawęzić wyniki do określonego przedziału czasowego i sprawdzić statystyki wszystkich lub określonych wiadomości. Jak sprawdzić statystyki określonych emaili? W zakładce Szczegóły możesz śledzić, ile razy i kiedy wiadomość została wysłana i otwarta. Dodatkowo śledzimy, kiedy wiadomość […]
Warunek Wiadomość wysłana śledzi wysłane wiadomości. Używaj go, aby dotrzeć do kontaktów na podstawie rodzaju wiadomości, które wysyłasz. Zdecyduj jak szeroki lub jak bardzo zawężony ma być warunek. Wiadomość wysłana działa z newsletterami, autoresponderami, wiadomościami automation i testami A/B. W Szczegółach warunku wybierz dowolny lub określony rodzaj wiadomości, bądź konkretną wiadomość. Możesz użyć warunku Wiadomość […]