Czemu statystyki otwarć wskazują 0%?
Nie przejmuj się, jeżeli statystyki otwarć są równe zeru! Nie musi to oznaczać, że nikt nie otworzył Twojej wiadomości. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się jakie mogą być tego powody.
Czy wiadomość została wysłana?
Na początku sprawdź, czy Twoja wiadomość została wysłana. Aby to zrobić, przejdź do zakładki Raporty i wybierz wiadomość, którą chcesz sprawdzić. Następnie spójrz na kolumnę Dostarczonych.
- Jeśli wiadomość została wysłana, zobaczysz tu liczbę odbiorców.
- Jeśli zauważysz 0, oznacza to, że wiadomość nie została wysłana.
Edytor legacy
– Jeśli wysłana została wiadomość tekstowa (nie HTML), wówczas niestety nie możemy śledzić jej otwarć. Dowiedz się więcej o tym, jak śledzimy otwarcia wiadomości.
– Jeśli wysłana została wiadomość HTML (utworzona w edytorze drag-and-drop), wówczas przejdź do następnego kroku.
Czy Twoi subskrybenci otworzyli już wiadomość?
Używając wyszukiwania zaawansowanego możesz sprawdzić, czy kontakty otworzyły już Twoją wiadomość.
- Przejdź do Kontakty > Wyszukiwanie > Wyszukiwanie zaawansowane.
- Kliknij Dodaj warunek.
- Z menu Akcje kontaktu, wybierz Wiadomość otwarta.
- Wybierz typ wiadomości oraz jej nazwę.
- Kliknij Zastosuj.
Jeśli wynik wyszukiwania to 0, wówczas oznacza to, że nikt jeszcze nie otworzył Twojej wiadomości.
Czy obrazy w wiadomości zostały pobrane?
GetResponse śledzi otwarcia wiadomości, używając niewidocznego obrazu, który jest zawarty w kodzie HTML wiadomości. Kiedy subskrybent otwiera wiadomość i pobierze obrazy, wówczas obraz jest pobierany z naszego serwera, pozwalając na zbieranie informacji na temat otwarć. Jeśli kontakt nie ma pobierze jednak obrazów, wówczas nie wykryjemy otwarcia wiadomości.
Wciąż nie działa?
Dział Obsługi Klienta z chęcią pomoże sprawdzić przyczynę. Aby to zrobić, przygotuj:
- typ wiadomości: Newsletter / Autoresponder / Wiadomość automation.
- nazwę wiadomości.
- przykładowe adresy email, które wiesz, że otworzyły Twoją wiadomość.