Co to znaczy, jeśli moje konto jest ograniczone?
Jeżeli wykryjemy nietypową lub podejrzaną aktywność w koncie, nasz system automatycznie ograniczy takie konto i zablokuje możliwość wysyłania wiadomości.
Do ograniczonego konta wciąż można się logować i przeglądać jego zawartość. System nie pozwoli jednak wysyłać wiadomości ani eksportować list kontaktów na czas ograniczenia konta lub jego weryfikacji. Większość weryfikacji zostaje ukończona w ciągu 24 godzin, choć niektóre mogą trwać dłużej (24 – 72 godzin). Wszystkie weryfikacje realizowane są w kolejności ich rozpoczęcia.
W niektórych przypadkach otrzymasz wiadomość e-mailową z Działu Audytu dotyczącą statusu konta. Aby kontynuować, sprawdź skrzynkę odbiorczą i odpowiedz na wiadomość udzielając wymaganych informacji.
Dlaczego postanowiliście ograniczyć funkcjonalność mojego konta?
Wdrożyliśmy autorski system wykrywania nadużyć naszej platformy – Hydrę. System ten analizuje w czasie rzeczywistym miliardy fragmentów danych (adresy email, aktywność subskrybentów, treść wiadomości, zachowanie użytkowników i nie tylko). Hydra podejmuje decyzje automatycznie na podstawie wyuczonych algorytmów, które adaptują się do aktualnego stanu systemu.
Postanowiliśmy nie ujawniać logiki rządzącej działaniami Hydry lub wspierających ją algorytmów sztucznej inteligencji (SI). Niestety nie możemy podać więcej informacji na temat przyczyny zawieszenia konta.
Miej na uwadze, że blokada konta jest w 100% wywoływana systemowo. Nie oceniamy Twojej listy ani biznesu. Musimy przestrzegać rygorystycznych wymogów anty-spamowych i algorytmów używanych przez dostawców usług poczty elektronicznej. Ma to kluczowe znaczenie dla utrzymania równych warunków działania dla wszystkich naszych klientów i zapewnienia jak najlepszego środowiska do wysyłania dla wszystkich.
Jakie są najczęstsze przyczyny ograniczenia konta?
Przygotowaliśmy listę najczęstszych powodów ograniczenia konta:
– wysyłanie wiadomości bez zgody ich odbiorców
– nadmierne negatywne statystyki zgłoszeń spamu lub adresów zwróconych
– problemy z jakością listy
– korzystanie z list złożonych z publicznie dostępnych adresów email
– współdzielenie listy między dwoma kontami
– ukrywanie lub zmniejszanie widoczności linków do rezygnacji z subskrypcji
– podejrzana aktywność użytkownika konta lub podejrzane próby logowania się
– transakcje z podejrzanych kart kredytowych lub innych nieuczciwych metod
– wysyłanie wiadomości o zwodniczych lub mylących tematach