Cennik i płatności
Płatności, subskrypcje i faktury potrafią być zagmatwane - w GetResponse chcemy, aby wszystko było jasne i przejrzyste.
- Jak zaktualizować dane na fakturze?
- Czy GetResponse oferuje darmowe konto testowe?
- Czym jest kolejka kontaktów i jak działa?
Anulowanie subskrypcji
Jeśli postanowisz anulować swoją subskrypcję z dowolnej przyczyny, sprawdź poniższe artykuły, aby wiedzieć, jakie kroki należy podjąć.
- Jaka jest polityka zwrotu kosztów w GetResponse?
- Jak zamknąć konto Free?
- Jak zamknąć konto GetResponse?
Rozwiązywanie problemów z płatnościami
Jeśli natrafisz na jakiekolwiek problemy z płatnościami za naszą usługę, sprawdź dokładnie tę sekcję.
- Czym jest Dodatkowe Potwierdzenie Płatności?
- Anulowałem subskrypcję. Dlaczego opłaty są wciąż pobierane?
- Jak mogę naprawić błąd transakcji w moim koncie?
Zarządzanie płatnościami
Całkowicie transparentnie przedstawiamy sposób, w jaki działają płatności za naszą usługę. Warto dobrze poznać te zasady.
- Jak ulepszyć konto Free?
- Co się stanie, gdy przekroczę dopuszczalny rozmiar bazy adresowej?
- Jak mogę pobrać faktury?
- W jaki sposób mogę zmienić metodę płatności?
- W jaki sposób mogę dodać nową kartę kredytową?
- W jaki sposób mogę usunąć z konta kartę kredytową?
- Jak mogę zmienić swój plan?
- Jak działają opłaty w GetResponse?
- Jakie metody płatności są akceptowane przez GetResponse?
- Jaki jest miesięczny koszt korzystania z GetResponse?