Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Czym jest cykl automation? Video
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Jak używać akcji Wyślij web push
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak działa filtr Podział? Video
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak wykorzystać Zachowanie odwiedzających witrynę w wiadomości?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak używać warunku “Kurs rozpoczęty lub ukończony” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Jak używać warunku „Zapisał się na kurs” w cyklu automation?
- Jak używać warunku “Lekcja rozpoczęta lub ukończona” w cyklu automation?
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Czy można łączyć szablony?
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Upsell oraz cross-sell
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Przypomnienie o postępach w kursie
- Kampania reaktywacyjna
- Świętowanie osiągnięć
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Komunikacja po zakupie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Zaawansowany podział kontaktów
- Prosty podział kontaktów
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
- Prosta wiadomość powitalna
- Powitanie nowych kontaktów
- Powitanie nowych klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Promocja popularnych produktów
- Święto Dziękczynienia
- Limitowana oferta z okazji Black Friday
- Wczesna sprzedaż z okazji Black Friday
- Zamiana kontaktów w klientów
- Limitowana oferta
- Upselling
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Wiadomość urodzinowa
- Komunikacja po webinarze
- Promocja webinaru
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Retargeting kontaktów
- Retargeting klientów
- Nagradzanie kontaktów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Świąteczne zaangażowanie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.