Pomaga lepiej zrozumieć funkcjonalności i możliwości Twojego konta.
Krok 1 z 2
Możesz polegać na zespole ekspertów zaangażowanych w Twój sukces i zawsze gotowych do pomocy. Chcemy zapewnić Ci najlepsze wsparcie i skuteczne wdrożenie w platformę GetResponse MAX.
Pomaga lepiej zrozumieć funkcjonalności i możliwości Twojego konta.
Zarządza procesem implementacji, w tym sesjami szkoleniowymi i przeglądami postępów.
Zapewnia wszechstronną opiekę nad kontem i zajmuje się kwestiami kontraktowymi.
Konfiguruje Twoje konto i opiekuje się nim, a także rozwiązuje wszelkie problemy techniczne, które możesz napotkać.
Poznanie Twoich potrzeb pozwala nam na przygotowanie najlepszych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Nasz spersonalizowany plan onboardingu został zaprojektowany tak, abyś mógł się z nami rozwijać, a Onboarding Specialist jest rozszerzeniem Twojego zespołu – motywuje Cię i pomaga odnieść Ci sukces.
Przeglądy postępów podczas implementacji i omówienie dalszych sugestii.
Chcemy mieć pewność, że czujesz się pewnie na naszej platformie GetResponse MAX i dobrze ją znasz.
Twój Onboarding Manager skontaktuje się z Tobą, aby omówić Twoje postępy, odpowiedzieć na pytania i zasugerować, jak najlepiej wykorzystać funkcjonalności w Twoim koncie GetResponse.
Twój Onboarding Manager pomoże Ci ustalić cele i wyznaczyć drogę do ich osiągnięcia. To Ty wybierasz, na jakich obszarach platformy chcesz się skupić.
Najlepszą częścią onboardingu jest to, że po jego zakończeniu możesz przeprowadzać skuteczne kampanie marketingowe z wykorzystaniem Twojego konta GetResponse MAX.
Dokładny plan działania obmyślony przez Ciebie i Twojego Onboarding Managera skupi się na wszystkim, czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces.
"Proś Customer Experience Managera o odpowiedzi na pytania i informacje – zna więcej szczegółów, może porozmawiać z zespołem zajmującym się dostarczalnością i pomóc z kolejnymi pomysłami."
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Pomoc Przemka w trakcie onboardingu była kluczowa. Mieliśmy kontakt z człowiekiem, który udzielił nam wsparcia zawsze, kiedy tego potrzebowaliśmy.