Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Krok 1 z 2
Od ponad dwudziestu lat GetResponse rozwija i pielęgnuje relacje ze wszystkimi głównymi dostawcami usług internetowych, co skutkuje wskaźnikiem dostarczalności na poziomie 99%.
Dowiedz się więcej o wskaźniku dostarczalności.GetResponse MAX gwarantuje solidne zasady zgodności oparte na AI, zero tolerancji dla SPAM-u, zaawansowane narzędzia do higieny listy, śledzenie wysyłek i przetwarzanie niezdatnych adresów email w celu wyegzekwowania najlepszych praktyk na rynku.
Nasz zespół ds. dostarczalności współpracuje z dostawcami usług email nad najlepszymi praktykami w zakresie email marketingu, aby stworzyć przepisy dla wszystkich nadawców.
Każde konto MAX posiada co najmniej jeden dedykowany adres IP, dzięki któremu możesz zbudować unikalną reputację wysyłkową. Reputacja adresu IP i domeny jest cały czas monitorowana przez Twojego dedykowanego Customer Experience Managera, aby zagwarantować najlepsze praktyki i zwiększyć efektywność.
Mamy w ofercie również wspomagane rozgrzewanie adresów IP dla kwalifikujących się kont, które chcą rozpocząć masową wysyłkę od razu.
Wierzymy, że dostarczanie emaili jest integralną częścią naszego oprogramowania i nigdy nie powinno być Twoim obowiązkiem.
Dlatego w GetResponse zarządzamy dostarczalnością w 100% wewnętrznie od 1998 roku, co gwarantuje Ci całkowitą kontrolę nad Twoimi kampaniami email marketingowymi i ich wynikami.
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.