Zmaksymalizuj szanse na dotarcie do Twoich odbiorców i ich skrzynek.
Krok 1 z 2
OD PONAD 25 LAT CIESZYMY SIĘ ZAUFANIEM FIRM Z CAŁEGO ŚWIATA
Niezrównana dostarczalność od 1998 roku
Od ponad dwudziestu lat GetResponse rozwija i pielęgnuje relacje ze wszystkimi głównymi dostawcami usług internetowych, co skutkuje wskaźnikiem dostarczalności na poziomie 99%.
Powierz swój marketing online rzetelnemu partnerowi
GetResponse MAX gwarantuje solidne zasady zgodności oparte na AI, zero tolerancji dla SPAM-u, zaawansowane narzędzia do higieny listy, śledzenie wysyłek i przetwarzanie niezdatnych adresów email w celu wyegzekwowania najlepszych praktyk na rynku.
Nasz zespół ds. dostarczalności współpracuje z dostawcami usług email nad najlepszymi praktykami w zakresie email marketingu, aby stworzyć przepisy dla wszystkich nadawców.
Zapewniamy najlepszą reputację wysyłkową, abyś osiągnął sukces
Każde konto MAX posiada co najmniej jeden dedykowany adres IP, dzięki któremu możesz zbudować unikalną reputację wysyłkową. Reputacja adresu IP i domeny jest cały czas monitorowana przez Twojego dedykowanego Customer Experience Managera, aby zagwarantować najlepsze praktyki i zwiększyć efektywność.
Mamy w ofercie również wspomagane rozgrzewanie adresów IP dla kwalifikujących się kont, które chcą rozpocząć masową wysyłkę od razu.
Wierzymy, że dostarczanie emaili jest integralną częścią naszego oprogramowania i nigdy nie powinno być Twoim obowiązkiem.
Dlatego w GetResponse zarządzamy dostarczalnością w 100% wewnętrznie od 1998 roku, co gwarantuje Ci całkowitą kontrolę nad Twoimi kampaniami email marketingowymi i ich wynikami.
Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych korzystających z GetResponse
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.