Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Krok 1 z 2
Poważnie traktujemy bezpieczeństwo danych, dlatego podejmujemy kilka kroków, aby je chronić i mieć pewność, że dane Twoich klientów są bezpieczne.
Zapisujemy Twoje dane na wielu serwerach i dyskach jednocześnie, aby zapewnić bezpieczeństwo w razie awarii któregokolwiek z nich. Każdego dnia tworzone są kopie zapasowe, które są przechowywane w zabezpieczonych centrach danych.
Nasza dedykowana sieć jest monitorowana całodobowo i chroniona zaporami sieciowymi. Aby skutecznie chronić dane naszych klientów regularnie aktualizujemy naszą sieć najświeższymi łatkami bezpieczeństwa.
Chronimy wszystkie dane kart kredytowych używając nowoczesnego szyfrowania na poziomie czołowych banków i instytucji finansowych. Wszystkie wrażliwe dane są przetwarzane, transmitowane i przechowywane w sieci zgodnej z PCI, która jest regularnie sprawdzana pod względem bezpieczeństwa przez wiodących ekspertów.
Przestrzegamy wszystkich międzynarodowych przepisów i regulacji. Obejmuje to RODO oraz ustawę CAN-SPAM. Z naszej bazy natychmiast usuwamy osoby, które zrezygnowały z subskrybcji lub wypisały się z listy.
Dodatkowo, dane przechowywane są na lokalnym serwerze każdego klienta, aby przestrzegać konkretnych przepisów ochrony danych w ich miejscu zamieszkania.
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.