Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Krok 1 z 2
Skorzystaj z naszej wiedzy w zakresie dostarczalności i dedykowanego wsparcia, aby zbudować Twoją reputację wysyłkową. Unikniesz powolnej migracji listy, niepotrzebnego opłacania dwóch platform naraz i uciążliwych opóźnień w komunikacji z Twoimi klientami.
Gdy przyjdzie czas na przeniesienie się na wyższą platformę z Twoim dedykowanym adresem, podczas migracji kontaktów i list możesz wybrać jedną z opcji rozgrzewania IP, jakie oferuje GetResponse.
Dzięki naszemu zautomatyzowanemu procesowi, ustawimy próg dla Twojego dedykowanego adresu IP i automatycznie dostosujemy go w miarę budowania reputacji.
Zgodnie z danymi pozyskanymi od użytkownika GetResponse MAX, który realizuje masowe wysyłki, wspomagane rozgrzewanie IP osiąga zdecydowanie lepsze wyniki niż regularne rozgrzewania IP.
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.