Wysyłaj miliony wiadomości od początku korzystania z usługi.
Krok 1 z 2
OD PONAD 25 LAT CIESZYMY SIĘ ZAUFANIEM FIRM Z CAŁEGO ŚWIATA
Żadnych opóźnień w komunikacji z Twoimi klientami
Skorzystaj z naszej wiedzy w zakresie dostarczalności i dedykowanego wsparcia, aby zbudować Twoją reputację wysyłkową. Unikniesz powolnej migracji listy, niepotrzebnego opłacania dwóch platform naraz i uciążliwych opóźnień w komunikacji z Twoimi klientami.
Uzyskaj wsparcie ekspertów podczas rozgrzewania adresu IP
Gdy przyjdzie czas na przeniesienie się na wyższą platformę z Twoim dedykowanym adresem, podczas migracji kontaktów i list możesz wybrać jedną z opcji rozgrzewania IP, jakie oferuje GetResponse.
Pracuj zgodnie z własnym harmonogramem z regularnym rozgrzewaniem IP
Lub pomiń czasochłonny proces i wysyłaj 10 razy więcej z naszym wspomaganym rozgrzewaniem IP
Pomożemy Ci zbudować relacje ze wszystkimi dostawcami usług internetowych i wzmocnić reputację Twojego adresu IP, jeśli zdecydujesz się na wspomaganą ścieżkę
Z łatwością automatycznie zmigruj listę
Dzięki naszemu zautomatyzowanemu procesowi, ustawimy próg dla Twojego dedykowanego adresu IP i automatycznie dostosujemy go w miarę budowania reputacji.
Nie ma żadnych ograniczeń w objętości Twoich pierwszych wysyłek, gdy Twój adres jest rozgrzewany
Pozostałe wiadomości zostaną dostarczone automatycznie z naszej puli wysokiej jakości adresów IP
Objętość będzie powiększana z czasem aż Twój adres będzie całkowicie rozgrzany i gotowy do samodzielnej pracy
Dlaczego warto wybrać wspomagane rozgrzewanie IP?
Zgodnie z danymi pozyskanymi od użytkownika GetResponse MAX, który realizuje masowe wysyłki, wspomagane rozgrzewanie IP osiąga zdecydowanie lepsze wyniki niż regularne rozgrzewania IP.
Nasz klient w ciągu dwóch tygodni wysłał prawie 3 miliony wiadomości ze wspomaganym rozgrzewaniem IP
To trzy raz więcej niż podczas regularnego rozgrzewania IP
Wyniki są jeszcze bardziej imponujące po trzech tygodniach i miesiącu
Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych korzystających z GetResponse
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.