Utrzymuj kontakt ze swoim Customer Experience Managerem przez telefon, email, czat i Slack — 24/7, na całym świecie.
Krok 1 z 2
Zaufaj naszemu 25-letniemu doświadczeniu w email marketingu – zmaksymalizuj swoje przychody z naszymi kompleksowymi rozwiązaniami i profesjonalnym wsparciem.
Utrzymuj kontakt ze swoim Customer Experience Managerem przez telefon, email, czat i Slack — 24/7, na całym świecie.
Od ponad 20 lat GetResponse utrzymuje wskaźniki dostarczalności na poziomie 99%. Powierz swoje kampanie i strategie marketingowe zaufanemu partnerowi.
Przejdź na nową platformę z dedykowanym adresem IP i zmigruj wszystkie kontakty oraz list, aby pozostać w kontacie z Twoimi lojalnymi klientami.
Poważnie traktujemy bezpieczeństwo danych, dlatego podejmujemy kilka kroków, aby je chronić i mieć pewność, że dane Twoich klientów są bezpieczne.
Wykorzystaj w pełni potencjał swojego konta GetResponse MAX z dedykowanym wsparciem – od skutecznego wdrożenia po strategiczne wskazówki i zarządzanie kampaniami.
Nasi wewnętrzni eksperci pomogą Ci z zapoznaniem się z naszą platformą i przedstawią, jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia do osiągnięcia Twoich celów i dalszego rozwoju.
Pożegnaj się z uniwersalnym modelem obsługi. Rozumiemy potrzeby dużych fim i zawsze dostosowujemy się do Ciebie. Upewnimy się również, że złożyłeś wszystkie wymagane dane i dokumenty, aby do nas dołączyć.
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.