Powiedz nam, czego potrzebujesz. Masz pytania?
Przewiń w dół, aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Tak. Są dwie możliwości przetestowania platformy GetResponse MAX.
GetResponse posiada dwa środowiska IT, które stworzono w celu świadczenia Usługi: NORAM (Ameryka Północna) oraz UE (Unia Europejska). Obydwa środowiska korzystają zarówno z firmowych, jak i zewnętrznych centrów danych. Do przetwarzania danych produkcyjnych używamy naszego firmowego centrum danych. Do przetwarzania danych zapasowych używamy zewnętrznego centrum danych.
Posiadamy certyfikat zgodności z normą PCI DSS. Dodatkowo przechodzimy zewnętrzne audyty zgodności z RODO, które potwierdzają naszą zgodność z przepisami RODO.
Konta MAX otrzymują konfigurację techniczną, jednogodzinną sesję szkoleniową i jedno spotkanie przeglądowe w ciągu pierwszych 30 dni. Konta MAX 2 otrzymują konfigurację techniczną, 4 godziny szkolenia, spotkania przeglądowe co dwa tygodnie i wsparcie w indywidualnych potrzebach biznesowych w ciągu pierwszy 60 dni.
Przejście od dowolnego usługodawcy do GetResponse MAX jest niezwykle proste. Otrzymasz od nas darmowy program wdrożeniowy wraz ze wsparciem zmiany usługi z trzema elementami w ramach planu MAX lub 10 elementami w ramach MAX2.
Możesz płacić przelewem, PayPalem lub kartą kredytową.
Godziny pracy zespołów obsługi klientów MAX zależy od danego rynku i lokalizacji. Oto krótkie podsumowanie wraz z informacją o językach, w których mówimy:
Możesz zapłacić za 24 miesiące/12 miesięcy z góry, podpisać roczny kontakt opłacany co miesiąc lub comiesięczny kontrakt (przy minimalnym zobowiązaniu na 4 miesiące).
Tak, możesz używać wielu domen wysyłkowych i adresów IP.
Niestety wszystkie elementy są stale podłączone do usługi, więc nie będzie to możliwe.