8666
zrzeszonych
organizacji
11
wysłanych emaili w marcu
i kwietniu 2020
20
poleconych rozwiązań do pracy zdalnej
3
przeprowadzone szkolenia
Fundacja TechSoup Polska aktywnie wspiera organizacje społeczne, ułatwiając im dostęp do nowych technologii: oprogramowania, sprzętu i rozwiązań oraz ucząc jak z nich korzystać.
Jak GetResponse pomaga TechSoup Polska?
Używamy GetResponse do edukowania zrzeszonych organizacji o dostępnych narzędziach i technologii i do ułatwienia przepływu informacji między nimi.
Newsletter odpowiadający na potrzeby informacyjne odbiorców
Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach oraz wsparciu, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup. Poniższe newslettery zawierają informacje o nowych ofertach, zaproszenia na szkolenia oraz wskazówki pomagające w wyborze narzędzi do pracy zdalnej.
Liza Nema, TechSoup Polska Project Coordinator
Tworząc newslettery TechSoup Polska kieruje się następującymi zasadami:
- Struktura. Dzielimy treść na rozdziały, aby ułatwić odbiór informacji.
- Spójność. Zawsze korzystamy z kolorów marki i stosujemy podobne elementy graficzne.
- Przejrzystość. Staramy się, aby nasze newslettery nie były przeładowane treścią.
- Dopasowanie wiadomości do grupy docelowej. Poszczególne treści kierujemy do wybranych grup odbiorców (np. o szkoleniu z Google Ad Grants do organizacji, które korzystają z usług Google for Nonprofits).
Co robi różnicę?
Dzięki segmentacji TechSoup Polska trafia do odpowiednich organizacji z odpowiednią ofertą w odpowiednim momencie.
Naszą grupą docelową są organizacje pozarządowe, biblioteki i muzea. Aby docierać do nich z odpowiednią ofertą stosujemy segmentację per produkt, zainteresowanie, sprzęt. Czasami ze względu na miasta.
Liza Nema, TechSoup Polska Project Coordinator
Zobacz jak przygotować szablon profesjonalnego newslettera:
- Przemyśl, jakie treści będziesz wysyłać do odbiorców.
- Wybierz szablon.
- Dostosuj szablon do swoich potrzeb – zmień kolory, aby były zgodne z Twoją marką, dodaj logotypy i pozostałe elementy graficzne.
- Dodaj call to action, żeby odbiorcy mogli dokonać czynności, na której Ci zależy: wpłacić datek, zapisać się na wydarzenie itp.
- Przed wysłaniem sprawdź, jak newsletter wyświetla się na ekranie monitora i telefonu.
- Analizuj statystyki i na podstawie danych modyfikuj wysyłane treści.
- Nie bój się eksperymentować. Szablony warto co jakiś czas odświeżać, pamiętając jednak o zachowaniu kluczowych elementów graficznych marki.
Wykorzystane narzędzia
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
-
Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.