31,14%
unikalnych otwarć
7,31%
unikalnych kliknięć
99,2%
wskaźnik dostarczalności
Submission Technology to wiodąca agencja lead generation, której misją jest pomaganie firmom w rozwoju i odnoszeniu sukcesów za pomocą innowacyjnej technologii i rozwiązań dla marketingu w modelu efektywnościowym.
Jak GetResponse pomaga Submission Technology?
GetResponse pozwala nam podejmować decyzje na podstawie danych. Szczegółowo segmentujemy naszych odbiorców i regularnie przeprowadzamy testy A/B, aby zwiększy zaangażowanie i utrzymać wysoki wskaźnik dostarczalności.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Gemma Seager, Team Leader, Email & Push Notifications
Zaawansowana segmentacja
Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć, jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.
Kluczowe grupy to:
- segmenty mężczyzn i kobiet
- nowe i stare kontakty
- najbardziej lub najmniej zaangażowane kontakty
Oto przykład treści dla segmentów kobiet i mężczyzn na stronie ProductTestingUSA.com
27,58%
7,31%
wskaźnik unikalnych otwarć
wskaźnik unikalnych kliknięć
23,49%
6,44%
O 50% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 149% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
O 28% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 121% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
Testy A/B
Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.
Submission Technology korzysta z raportów kliknięć w GetResponse, żeby ocenić, jakie treści działają najlepiej i dostosować kolejne treści, wyciągając wnioski.
20Cogs Gif Testing
Wskaźnik unikalnych otwarć: 31,14%
Wskaźnik unikalnych kliknięć 5,3%
O 69% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 82% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
W niektórych przypadkach, GIFy mogły zmniejszyć dostarczalność z powodu większego stosunku obrazu do tekstu. Jednak jeśli zaangażowanie jest wysokie, nie ma negatywnego wpływu na dostarczalność.
Przemysław Depka Prondzinski, Customer Implementation Team Lead
Statystyki
Ich zespół deweloperski stworzył własny system analityczny, który integruje się z GetResponse i pobiera dane przez API. System oznacza wiadomości email, których wyniki polepszają lub pogarszają się, i wysyła powiadomienia, np. kiedy liczba zwrotów jest zbyt wysoka.
Własny Customer Experience Manager
W planie MAX dostępny jest onboarding dla klientów i indywidualna opieka Customer Experience Managera.
Proś Customer Experience Managera o odpowiedzi na pytania i informacje – zna więcej szczegółów, może porozmawiać z zespołem zajmującym się dostarczalnością i pomóc z kolejnymi pomysłami.
Gemma Seager, Team Leader, Email & Push Notifications
Wykorzystane narzędzia
-
Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.
-
Statystyki emaili – Mierzalne dane dla precyzyjnego email marketingu. Podejmuj właściwe decyzje marketingowe w oparciu o wyniki wysyłek i reakcje kontaktów.