7,31% unikalnych kliknięć
przy systematycznych testach A/B

Zobacz, jak zespół Submission Technology zwiększa zaangażowanie i utrzymuje wysoki wskaźnik dostarczalności poprzez segmentację kontaktów i regularne testy A/B

Submission Technology logo

31,14%

unikalnych otwarć

7,31%

unikalnych kliknięć

99,2%

wskaźnik dostarczalności

Submission Technology to wiodąca agencja lead generation, której misją jest pomaganie firmom w rozwoju i odnoszeniu sukcesów za pomocą innowacyjnej technologii i rozwiązań dla marketingu w modelu efektywnościowym.

Jak GetResponse pomaga Submission Technology?

GetResponse pozwala nam podejmować decyzje na podstawie danych. Szczegółowo segmentujemy naszych odbiorców i regularnie przeprowadzamy testy A/B, aby zwiększy zaangażowanie i utrzymać wysoki wskaźnik dostarczalności.

Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.

Gemma SeagerGemma Seager, Team Leader, Email & Push Notifications

Zaawansowana segmentacja

Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć, jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.

Kluczowe grupy to:

  • segmenty mężczyzn i kobiet
  • nowe i stare kontakty
  • najbardziej lub najmniej zaangażowane kontakty
Advanced segmentation

Oto przykład treści dla segmentów kobiet i mężczyzn na stronie ProductTestingUSA.com

male/female segmented content

27,58%

7,31%

wskaźnik unikalnych otwarć

wskaźnik unikalnych kliknięć

23,49%

6,44%

O 50% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 149% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

O 28% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 121% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

*Email marketing w liczbach

Testy A/B

Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.

Submission Technology korzysta z raportów kliknięć w GetResponse, żeby ocenić, jakie treści działają najlepiej i dostosować kolejne treści, wyciągając wnioski.

20Cogs Gif Testing

Wskaźnik unikalnych otwarć: 31,14%

Wskaźnik unikalnych kliknięć 5,3%

O 69% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 82% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

20Cogs email

W niektórych przypadkach, GIFy mogły zmniejszyć dostarczalność z powodu większego stosunku obrazu do tekstu. Jednak jeśli zaangażowanie jest wysokie, nie ma negatywnego wpływu na dostarczalność.

Przemysław Depka-ProndzinskiPrzemysław Depka Prondzinski, Customer Implementation Team Lead

Statystyki

Ich zespół deweloperski stworzył własny system analityczny, który integruje się z GetResponse i pobiera dane przez API. System oznacza wiadomości email, których wyniki polepszają lub pogarszają się, i wysyła powiadomienia, np. kiedy liczba zwrotów jest zbyt wysoka.

Submission Technology in-house analytics system
Kwietniowe wiadomości email OhMyDosh.co.uk
Submission Technology in-house analytics system
Wykres pokazujący wyniki na przestrzeni miesiąca
Co robi różnicę?

Własny Customer Experience Manager

W planie MAX dostępny jest onboarding dla klientów i indywidualna opieka Customer Experience Managera.

Proś Customer Experience Managera o odpowiedzi na pytania i informacje – zna więcej szczegółów, może porozmawiać z zespołem zajmującym się dostarczalnością i pomóc z kolejnymi pomysłami.

Gemma SeagerGemma Seager, Team Leader, Email & Push Notifications

Wykorzystane narzędzia

  • Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.

  • Statystyki emaili – Mierzalne dane dla precyzyjnego email marketingu. Podejmuj właściwe decyzje marketingowe w oparciu o wyniki wysyłek i reakcje kontaktów.

Poznaj podobne historie

  • Ecommerce , Gry komputerowe Email marketing , Marketing automation , Statystyki emaili

    Wysyłka milionów
    emaili z 99%
    dostarczalnością

  • /

    Würth MODYF

    Marketing automation for ecommerce. Wurth Modyf case study
    Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Narzędzia ecommerce


    Würth MODYF: Wzrost sprzedaży o 72% z kampanii ecommerce
     

  • Edukacja Email marketing , Landing pages , Marketing automation

    Cykle automation,
    które niemal od razu przynoszą zyski

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej