Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili  

Przeczytaj, jak firma z branży affiliate marketing zmaksymalizowała przychody z kampanii produktowych dzięki narzędziom do email marketingu i prostym cyklom automation.  

1k $

Klient uzyskuje do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili w ramach ofert specjalnych.

70 $

Przeciętny zwrot z inwestycji to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili.

100 $

Wiele ofert Red Hot Marketing osiągnęło ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń (eCPM).

  

O FIRMIE RED HOT MARKETING

Red Hot Marketing zajmuje się marketingiem afiliacyjnym. Firma współpracuje z klientami z różnych branż, takimi jak m.in. zdrowie, finanse czy survival lub coaching. .  

Głównym zadaniem agencji Red Hot Marketing jest generowanie ruchu i pozyskiwanie leadów za pomocą różnych kanałów, w tym email marketingu, mediów społecznościowych, płatnych reklam i sieci partnerskich.

Dzięki temu firmy partnerskie mają dostęp do wysokiej jakości leadów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży ich produktów. 

WYZWANIA

Podstawowym kanałem wykorzystywanym przez Red Hot Marketing do pozyskiwania leadów i budowania z nimi relacji jest email marketing.

Red Hot Marketing mierzy się z wyzwaniami charakterystycznymi dla branży, w tym z dużą konkurencją, a także z koniecznością dotarcia do klientów z idealnie dopasowanymi ofertami w odpowiednim czasie.

Oto wyzwania w codziennej pracy nad kampaniami:

  • Utrzymanie zaangażowania: zapewnie nie tylko wysokiej jakości treści, ale również dostarczanie ich w odpowiednim momencie, aby dopasować się do zainteresowań klientów.  
  • Dostarczalność: by zagwarantować wysoką jakość usług, agencja musi mieć pewność, że emaile trafiają do odbiorców.  
  • Brak wsparcia od dostawców usług email: niektórzy dostawcy nie są przychylni działaniom związanym z marketingiem afiliacyjnym.
  • Ograniczenia związane z ustawami i regulaminami: dostosowanie się do zmian w politykach prywatności i wytycznych dotyczących dostarczalności wymaga czasu.  

ROZWIĄZANIA

Agencja Red Hot Marketing zdecydowała się na współpracę z GetResponse MAX, by realizować następujące działania:

  • rozwijać listę kontaktów;
  • wysyłać emaile do swoich subskrybentów;
  • angażować odbiorców i utrzymywać ich zainteresowanie;
  • zwiększyć konwersję sprzedaży dla swoich ofert;
  • zautomatyzować działania marketingowe.

Kanał email marketingowy jest dla nas niezwykle istotnym źródłem generowania sprzedaży.

Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing

Agencja korzysta z narzędzi GetResponse MAX, aby być w kontakcie z odbiorcami i zwiększać przychody w kanale email  poprzez:

  • newslettery;
  • wiadomości i cykle marketing automation;
  • segmentację;
  • efektywne wykorzystanie danych ze statystyk i raportów.

Przykład wiadomości powitalnej wysyłanej przez Red Hot Marketing

EFEKTY PRACY Z GETRESPONSE MAX

  • Email marketing stał się dla firmy Red Hot Marketing bardzo istotnym źródłem generowania sprzedaży.
  • Rozwiązania GetResponse MAX odgrywają kluczową rolę we wspieraniu ich kampanii produktowych.  
  • W Red Hot Marketing przeciętny zwrot z kampanii i ofert to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili, ale wiele ofert osiąga ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń. Niektóre oferty specjalne generują nawet do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili.  
  • Red Hot Marketing osiąga te wyniki za pomocą:
    • Skutecznych scenariuszy automation, dzięki którym ich subskrybenci otrzymują dopasowane oferty i pozostają zaangażowani.
    • Zautomatyzowanych cyklów powitalnych, które są jednym z najskuteczniejszych elementów kampanii – te wiadomości pozwalają agencji powitać i zaangażować nowych subskrybentów we właściwym czasie, gdy zostają zidentyfikowani jako leady wysokiej jakości
  • Dzięki wskaźnikowi dostarczalności na poziomie 99% zapewnionemu przez GetResponse MAX, Red Hot Marketing może mieć pewność, że ich wiadomości docierają do właściwych odbiorców we właściwym czasie. 

Uproszczona wersja scenariusza automation używanego przez Red Hot Marketing:


OPINIA KLIENTA O WSPÓŁPRACY Z GETRESPONSE MAX

Leon Hoppe wskazał, że jego firma ceni platformę GetResponse MAX za:

  • Interfejs: platforma jest intuicyjna i przyjazna użytkownikowi, szczególnie nowy pulpit i szablony email .
  • Materiały edukacyjne: GetResponse MAX oferuje obszerną bazę wiedzy, w tym wiele poradników, które pomagają użytkownikom poznać i skutecznie używać narzędzi.
  • Przystępność: podstawowy cennik platformy jest konkurencyjny i skierowany do szerokiego grona firm.

Naprawdę doceniamy współpracę z GetResponse MAX. Dostosowujecie się do wymagań branży, słuchacie swoich klientów i wdrażacie funkcjonalności, o które prosiliśmy, a Wasz zespół obsługi klienta jest zawsze responsywny i pomocny.

Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing

Wykorzystane narzędzia

  • Budowanie listy mailingowej – Działaj jeszcze sprawniej dzięki uproszczonym narzędziom do budowy listy i jej segmentacji.

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

Poznaj podobne historie

  • /

    Würth MODYF

    Marketing automation for ecommerce. Wurth Modyf case study
    Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Narzędzia ecommerce


    Würth MODYF: Wzrost sprzedaży o 72% z kampanii ecommerce
     

  • Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Marketing ecommerce , Narzędzia ecommerce

    51 tys. zł zysku z kampanii email w jeden miesiąc

  • Ecommerce , Muzyka , Sztuka i rozrywka Email marketing , Marketing automation , Narzędzia ecommerce

    Skuteczne narzędzia do email marketingu dla zespołu heavymetalowego

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej