1200 nowych kontaktów
w 3 tygodnie dzięki specjalistycznym webinarom

Zobacz, jak zespół Ravenol wykorzystuje GetResponse do docierania do odbiorców finalnych, zwiększania świadomości marki i sprzedaży w modelu dystrybucyjnym.

1922

odwiedziny strony zapisu na pierwszy webinar

1047

rejestracji na pierwszy webinar

639

uczestników wydarzenia

RAVENOL to producent najwyższej jakości środków smarnych. We współpracy z czołowymi producentami rynku motoryzacyjnego tworzy produkty wyznaczające trendy przyszłości.

Jak GetResponse pomaga firmie Ravenol?

Używamy GetResponse do docierania do odbiorców finalnych, zwiększania świadomości marki i sprzedaży w modelu dystrybucyjnym.

Niedawno uruchomiliśmy szkolenia online RAVENOL PROFESSIONALS w formie webinarów.

Do tej pory szkoliliśmy 60 – 100 osób miesięcznie i pozyskiwaliśmy 1000 – 1400 kontaktów rocznie. Dzięki webinarom zbudowaliśmy podobnych rozmiarów bazę w 3 tygodnie i przeszkoliliśmy więcej osób niż w ciągu 2 lat offline. Z pewnością będziemy podążać w kierunku technicznych webinarów na żywo z warsztatu.

Marcin KulwickiMarcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska

A series of technical webinars

On-demand webinar
Webinar na żądanie

Za pomocą webinaru możemy szkolić ludzi szybciej, a zarazem optymalizować koszty, np. zlikwidować koszt dojazdu na miejsce szkolenia. Szkolenia podzielone na trzy części po 1,5h pozwalają uczestnikom lepiej przyswoić wiedzę. Dzięki webinarom na żądanie dajemy uczestnikom opcję w stylu usług VOD, dzięki której biorą udział w szkoleniu w dogodnym dla siebie terminie.

Marcin KulwickiMarcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska

Główne elementy kampanii

  • 3 x webinar 1,5h
  • Promocja przy wsparciu dystrybutorów
  • 3h sesji Q&A
Multichannel campaign
Wielokanałowa kampania w GetResponse

Live robi robotę. Po webinarach technicznych uruchamiamy sesję pytań i odpowiedzi związanych z tematyką webinaru. 2 osoby odpowiadają na pytania w formie dyskusji: konstruktor – teoretyk, oraz praktyk prowadzący warsztat.

Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodni, a uczestnicy mogą połączyć teorię z praktyką. Ta formuła pozwala nam trafiać odpowiednim językiem do wszystkich odbiorców.

Marcin KulwickiMarcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska

Co robi różnicę?

Onboarding

Możesz polegać na zespole ekspertów zaangażowanych w Twój sukces, zawsze gotowych Ci pomóc. Chcemy zapewnić Ci najlepsze wsparcie i bezproblemowe przejście oraz wdrożenie w GetResponse MAX.

Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.

Marcin KulwickiMarcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska

Jak przeprowadzić szkolenie online dla profesjonalistów:

Ravenol Professionals
Ravenol Professionals
  1. Unikaj tego, co robią wszyscy.
  2. Wybierz ciekawy, unikatowy temat, który pokazuje innowacje w branży.
  3. Zaangażuj partnerów biznesowych do promocji – zyskasz wiele dodatkowych kanałów komunikacji oraz programów B2B do zwiększenia zasięgu.
  4. Jeśli temat jest obszerny, podziel go na mniejsze części. W przypadku szkolenia z dynamicznej wymiany oleju zorganizowaliśmy 4 webinary, które podzieliliśmy na:
    • teorię
    • praktykę – na żywo
    • podsumowanie
    • sesję Q&A
  5. W trakcie webinarów korzystaj z ankiet. Zaangażujesz uczestników i pozyskasz cenne informacje.
  6. Stwórz dodatkowe materiały marketingowe – niech wyglądają jak profesjonalne spoty video. W materiałach zwracaj uwagę na to, co najbardziej istotne – główny przekaz.

Wykorzystane narzędzia

  • Landing pages – Nielimitowane landing pages do budowy bazy mailingowej i prowadzenia sprzedaży. Stwórz własny projekt lub wybierz spośród ponad 100 darmowych szablonów stron.

  • Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej