1922
odwiedziny strony zapisu na pierwszy webinar
1047
rejestracji na pierwszy webinar
639
uczestników wydarzenia
RAVENOL to producent najwyższej jakości środków smarnych. We współpracy z czołowymi producentami rynku motoryzacyjnego tworzy produkty wyznaczające trendy przyszłości.
Jak GetResponse pomaga firmie Ravenol?
Używamy GetResponse do docierania do odbiorców finalnych, zwiększania świadomości marki i sprzedaży w modelu dystrybucyjnym.
Niedawno uruchomiliśmy szkolenia online RAVENOL PROFESSIONALS w formie webinarów.
Do tej pory szkoliliśmy 60 – 100 osób miesięcznie i pozyskiwaliśmy 1000 – 1400 kontaktów rocznie. Dzięki webinarom zbudowaliśmy podobnych rozmiarów bazę w 3 tygodnie i przeszkoliliśmy więcej osób niż w ciągu 2 lat offline. Z pewnością będziemy podążać w kierunku technicznych webinarów na żywo z warsztatu.
Marcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska
A series of technical webinars
Za pomocą webinaru możemy szkolić ludzi szybciej, a zarazem optymalizować koszty, np. zlikwidować koszt dojazdu na miejsce szkolenia. Szkolenia podzielone na trzy części po 1,5h pozwalają uczestnikom lepiej przyswoić wiedzę. Dzięki webinarom na żądanie dajemy uczestnikom opcję w stylu usług VOD, dzięki której biorą udział w szkoleniu w dogodnym dla siebie terminie.
Marcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska
Główne elementy kampanii
- 3 x webinar 1,5h
- Promocja przy wsparciu dystrybutorów
- 3h sesji Q&A
Live robi robotę. Po webinarach technicznych uruchamiamy sesję pytań i odpowiedzi związanych z tematyką webinaru. 2 osoby odpowiadają na pytania w formie dyskusji: konstruktor – teoretyk, oraz praktyk prowadzący warsztat.
Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodni, a uczestnicy mogą połączyć teorię z praktyką. Ta formuła pozwala nam trafiać odpowiednim językiem do wszystkich odbiorców.
Marcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska
Co robi różnicę?
Możesz polegać na zespole ekspertów zaangażowanych w Twój sukces, zawsze gotowych Ci pomóc. Chcemy zapewnić Ci najlepsze wsparcie i bezproblemowe przejście oraz wdrożenie w GetResponse MAX.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Marcin Kulwicki, Sales Director w Ravenol Polska
Jak przeprowadzić szkolenie online dla profesjonalistów:
- Unikaj tego, co robią wszyscy.
- Wybierz ciekawy, unikatowy temat, który pokazuje innowacje w branży.
- Zaangażuj partnerów biznesowych do promocji – zyskasz wiele dodatkowych kanałów komunikacji oraz programów B2B do zwiększenia zasięgu.
- Jeśli temat jest obszerny, podziel go na mniejsze części. W przypadku szkolenia z dynamicznej wymiany oleju zorganizowaliśmy 4 webinary, które podzieliliśmy na:
- teorię
- praktykę – na żywo
- podsumowanie
- sesję Q&A
- W trakcie webinarów korzystaj z ankiet. Zaangażujesz uczestników i pozyskasz cenne informacje.
- Stwórz dodatkowe materiały marketingowe – niech wyglądają jak profesjonalne spoty video. W materiałach zwracaj uwagę na to, co najbardziej istotne – główny przekaz.
Wykorzystane narzędzia
-
Landing pages – Nielimitowane landing pages do budowy bazy mailingowej i prowadzenia sprzedaży. Stwórz własny projekt lub wybierz spośród ponad 100 darmowych szablonów stron.
-
Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.