Newspoint to platforma do monitoringu marki i influencerów, dzięki której możesz wyszukiwać klientów, analizować trendy i obserwować działania konkurencji.
Nasza baza kontaktów jest złożona wyłącznie z osób, które wyraziły zainteresowanie naszym produktem. Z tego powodu mamy wysoką konwersję.
Robert Sadowski, Digital Marketing Manager
W którym momencie pojawiła się u Was potrzeba wykorzystania GetResponse?
Potrzeba wykorzystania tego typu narzędzi wynikała z mojego doświadczenia z poprzednich stanowisk. Nie da się robić dobrego marketingu bez email marketingu i webinarów.
W jaki sposób GetResponse pomaga Newspoint?
- Możemy budować bazę kontaktów za pomocą lead magnetów.
- Porządkować bazę kontaktów: tworzyć dedykowane listy, segmenty, przypisywać tagi odbiorcom.
- Organizować webinary dla określonej grupy docelowej.
Czy poleciłbyś GetResponse?
Poleciłbym ze względu na dostępne funkcje i wynikające z nich możliwości oraz stabilność działania platformy.
Czy dzięki GetResponse można oszczędzić czas i pieniądze?
Tak, oczywiście. Na przykład można przygotować elementy kampanii na bazie gotowych szablonów. Można również zaplanować cykliczne wysyłki za pomocą automation. Gdyby trzeba było robić to ręcznie, musielibyśmy zatrudnić do tego osobę na pełen etat.
Czy za pomocą GetResponse można zwiększać przychód?
Wszystkie nasze działania marketingowe są nakierowane na konwersję w rozumieniu sprzedaży. Nasza baza kontaktów jest złożona wyłącznie z osób, które wyraziły zainteresowanie naszym produktem. Z tego powodu mamy wysoką konwersję.
Oprócz pozyskiwania nowych klientów, kluczową kwestią w modelu SaaS jest retencja. Nie wszyscy klienci mają świadomość dotyczącą pełni możliwości naszego narzędzia. Z resztą, stale rozwijamy platformę i tworzymy nowe funkcjonalności. Dzięki regularnej komunikacji marketingowej nasi użytkownicy lepiej poznają platformę i widzą więcej korzyści z jej wykorzystania.
Po jakim czasie zwraca się inwestycja z GetResponse?
Cena pakietów jest na tyle przystępna, że przy wysokiej jakości bazy kontaktów inwestycja zwraca się od razu. Pod warunkiem, że znasz potrzeby odbiorców i prowadzisz działania marketingowe świadomie.
Z jakich narzędzi korzystacie poza GetResponse?
Poza GetResponse korzystamy z:
CRM, który pozwala nam dzielić leady na marketingowe i sprzedażowe. Na podstawie informacji z CRM mogę sobie posegmentować klientów i zaplanować skuteczną komunikację dopasowaną od ich potrzeb.
Google Search Console. Dzięki temu narzędziu wiem, na jakie frazy ludzie do nas docierają. Mogę również odnaleźć frazy, które są popularne, jednak nasz serwis nie pojawia się dostatecznie wysoko w wynikach, żeby zapewnić ruch na stronę.
Wykorzystane narzędzia
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
-
Lead Magnet – Automatyczne, skalowalne kampanie lead generation – zbudowane przez marketerów dla marketerów.
-
Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.