Muzykon pracownia muzyczna oferująca zajęcia muzyczne, warsztaty i koncerty oraz sale prób i studio nagrań z profesjonalnymi reżyserami dźwięku.
W jaki sposób Kreator stron GetResponse pomógł w promocji warsztatów?
Kreator umożliwił mi przygotowanie strony promującej warsztaty. W każdej chwili mogę wprowadzić na niej zmiany, dodać nowe elementy lub wykorzystać jako szablon dla innej.
Tomasz Klepczyński, Pracownia Muzyczna Muzykon
Możliwość tworzenia dedykowanych stron dla wydarzeń: koncertów, warsztatów, etc. jest dla mnie bardzo ważna. Dzięki temu mogę skuteczniej je promować. Wydarzeń na Facebooku jest tryliard, a strona internetowa ma zupełnie inny wydźwięk. Kampania promocyjna z wykorzystaniem strony internetowej jest bardziej profesjonalna. Odbiorcy widzą, że w organizację wydarzenia zostały włożone środki.
Ile czasu zajmuje przygotowanie strony WWW?
Jeżeli poznasz interfejs i masz materiały (treści i grafiki) to przygotowanie strony z podstawowymi informacjami powinno zająć ok 2-3 godzin.
Co pomaga w stworzeniu strony internetowej?
Obejrzyj kilka stron internetowych i przygotuj plan własnej na podstawie tych, które Ci się spodobają. Jak będziesz wiedzieć czego chcesz, to łatwiej będzie Ci wykorzystać możliwości Kreatora stron WWW.
Współpraca z grafikiem może być bardzo pomocna. Aby zrobić dobrą grafikę trzeba mieć wiedzę i umiejętności. My zamówiliśmy projekt identyfikacji wizualnej dla pracowni i to pomaga nam w tworzeniu spójnych treści marketingowych.
Czas zaplanowany na stworzenie strony, trochę cierpliwości i dobra kawa 🙂
Jakich wskazówek udzieliłbyś osobom, które mają zamiar przygotować stronę internetową?
Stworzenie pierwszej strony zajmuje trochę czasu, bo należy się nauczyć interfejsu. Czas jest największą wartością dla przedsiębiorcy, dlatego warto przemyśleć i przygotować treść zanim rozpoczniesz tworzenie strony internetowej.
Nawet ogólna koncepcja wystarczy do tego, aby przygotować stronę z wykorzystaniem gotowych szablonów. Ja dokładnie wiedziałem czego chcę, dlatego wybrałem pusty szablon.
Czy lepiej stworzyć stronę wydarzenia na Facebooku czy dedykowaną stronę internetową?
Uważam, że trzeba działać różnymi kanałami, aby docierać do jak największego grona odbiorców. Warto przygotować stronę wydarzenia i korzystać z Facebooka, Google, oraz lokalnych portali, jak np. trojmiasto.pl do jej promocji.
Strona internetowa zwiększa wiarygodność. Osoby zainteresowane wpisują nazwę warsztatów w wyszukiwarce i gdy znajdą stronę internetową wydarzenia, wiedzą, że to nie jest oszustwo i nie obawiają się wpłacić pieniędzy.
Reklamowaliśmy warsztaty na grupach tematycznych na FB. Reklama w prywatnych grupach jest najskuteczniejsza, a najlepszą formą reklamy są polecenia uczestników wcześniejszych wydarzeń.
W jaki sposób najlepiej promować wydarzenie?
- Trzeba odpowiednio wybrać termin wydarzenia.
- Odpowiednio wcześnie poinformować o wydarzeniu.
- Trzeba dotrzeć z informacją wszędzie, gdzie się da.
Wykorzystane narzędzia
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
-
Kreator stron www – Buduj profesjonalne strony internetowe bez znajomości HTML. Opisz swoją firmę i określ preferencje wizualne, a nasz Kreator stworzy dla Ciebie spersonalizowaną stronę. Użyj szablonów, lub zacznij od początku.