Matematma to platforma i społeczność, w której możesz uczyć się matematyki bez stresu, w przyjemnej atmosferze. Dzięki kursom Matematmy możesz przygotować się do najważniejszych egzaminów z matematyki.
Poleciłbym GetResponse firmom e-learningowym, ze względu na połączenie narzędzi do prowadzenia webinarów i email marketingu.
Damian Sikorski, CEO Matematma
W jaki sposób GetResponse pomaga Matematmie?
- Pozwala mi zorganizować webinar i poprowadzić komunikację marketingową w ramach lejka konwersji.
- Mogę wysyłać maile do osób, które zarejestrowały się na wydarzenie,
dzięki połączeniu webinarów z email marketingiem. - Prowadzący może włączyć kamerę i mikrofon, a uczestnicy mogą korzystać z czatu, co umożliwia interakcję ze wszystkimi użytkownikami w tym samym czasie.
- Chat webinarowy w GetResponse działa bez opóźnień. Testowaliśmy platformę, w której opóźnienie sięgało 40 sekund, a to uniemożliwia interakcję, która w naszym przypadku jest kluczem do sukcesu.
- W trakcie webinaru możemy robić notatki na tablicy i na slajdach prezentacji.
- Możemy nagrywać webinary z widokiem prezentacji i okna chatu – ogromna wartość dla osób które nie mogły uczestniczyć w wydarzeniu na żywo.
- Możemy promować płatny kurs w trakcie zajęć za pomocą paska z CTA.
Czy dzięki GetResponse można oszczędzić czas i koszty?
„Zdecydowanie tak. To, co dla nas jest najważniejsze to bezpośrednie połączenie systemu do webinarów z systemem do email marketingu. Nie tracimy czasu na łączenie dwóch platform przez API itp. i nie musimy płacić osobno za dwie funkcjonalności. W GetResponse mamy dwa w jednym (mailing+webinary), dzięki czemu prowadzenie całej kampanii jest prostsze, szybsze i tańsze.”
Czy za pomocą GetResponse można zwiększyć przychód?
„Webinary to genialny model sprzedaży, a połączony z dobrym e-mail marketingiem może dawać naprawdę świetne rezultaty. Sam webinar
może być darmową próbką, a mailing służy do remarketingu.”
Po jakim czasie zwraca się inwestycja z GetResponse?
W naszym przypadku inwestycja w GetResponse i cała kampania zaplanowaną w ramach lejka marketingowego zwraca się zazwyczaj tuż po webinarze. Dzięki bardzo wąskim oknom sprzedażowym zdecydowana większość uczniów i uczennic decyduje się na zakup zaraz po zakończeniu pokazowych zajęć, co gwarantuje nam zwrot inwestycji jeszcze tego samego dnia.
Damian Sikorski, CEO Matematma
W jaki sposób GetResponse wypada na tle innych narzędzi?
“Można powiedzieć, że nasza działalność jako Matematma rozpoczęła się z GetResponse – przy tym projekcie nie korzystaliśmy nigdy z innego rozwiązania. W trakcie roku szukaliśmy zamiennika – zależało nam na zwiększeniu rozmiaru pokoju webinarowego, ale niestety nie znaleźliśmy nic satysfakcjonującego (różne powody – cena, opóźnienia po 40s na czacie etc.). W tym momencie współpraca z GetResponse układa się dobrze, dlatego nie planujemy zmieniać systemu.”
Wykorzystane narzędzia
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
-
Lejek konwersji – Zbuduj lejek sprzedażowy krok po kroku: twórz landing pages, automatyzuj emaile, sprzedawaj produkty, odzyskuj porzucone zamówienia i konwertuj klientów. Narzędzie wcześniej znane jako Autofunnel.
-
Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.