Webinary i email marketing
w nauce online

W marcu 2021 roku Matematma przeprowadziła za pomocą GetResponse pokazowe zajęcia z matematyki w formie webinaru,
w którym wzięło udział 568 uczestników. Jeszcze tego samego dnia ponad 50 osób zdecydowało się na zakup kursu matematyki.

+50

nowych klientów po przeprowadzonym webinarze

ROI

inwestycja w GetResponse zwróciła się w dniu webinaru

Matematma to platforma i społeczność, w której możesz uczyć się matematyki bez stresu, w przyjemnej atmosferze. Dzięki kursom Matematmy możesz przygotować się do najważniejszych egzaminów z matematyki.

Poleciłbym GetResponse firmom e-learningowym, ze względu na połączenie narzędzi do prowadzenia webinarów i email marketingu.

Damian Sikorski, CEO Matematma

W jaki sposób GetResponse pomaga Matematmie?

  • Pozwala mi zorganizować webinar i poprowadzić komunikację marketingową w ramach lejka konwersji.
  • Mogę wysyłać maile do osób, które zarejestrowały się na wydarzenie,
    dzięki połączeniu webinarów z email marketingiem.
  • Prowadzący może włączyć kamerę i mikrofon, a uczestnicy mogą korzystać z czatu, co umożliwia interakcję ze wszystkimi użytkownikami w tym samym czasie.
  • Chat webinarowy w GetResponse działa bez opóźnień. Testowaliśmy platformę, w której opóźnienie sięgało 40 sekund, a to uniemożliwia interakcję, która w naszym przypadku jest kluczem do sukcesu.
  • W trakcie webinaru możemy robić notatki na tablicy i na slajdach prezentacji.
  • Możemy nagrywać webinary z widokiem prezentacji i okna chatu – ogromna wartość dla osób które nie mogły uczestniczyć w wydarzeniu na żywo.
  • Możemy promować płatny kurs w trakcie zajęć za pomocą paska z CTA.

Czy dzięki GetResponse można oszczędzić czas i koszty?

„Zdecydowanie tak. To, co dla nas jest najważniejsze to bezpośrednie połączenie systemu do webinarów z systemem do email marketingu. Nie tracimy czasu na łączenie dwóch platform przez API itp. i nie musimy płacić osobno za dwie funkcjonalności. W GetResponse mamy dwa w jednym (mailing+webinary), dzięki czemu prowadzenie całej kampanii jest prostsze, szybsze i tańsze.”

Czy za pomocą GetResponse można zwiększyć przychód?

„Webinary to genialny model sprzedaży, a połączony z dobrym e-mail marketingiem może dawać naprawdę świetne rezultaty. Sam webinar
może być darmową próbką, a mailing służy do remarketingu.”

Po jakim czasie zwraca się inwestycja z GetResponse?

W naszym przypadku inwestycja w GetResponse i cała kampania zaplanowaną w ramach lejka marketingowego zwraca się zazwyczaj tuż po webinarze. Dzięki bardzo wąskim oknom sprzedażowym zdecydowana większość uczniów i uczennic decyduje się na zakup zaraz po zakończeniu pokazowych zajęć, co gwarantuje nam zwrot inwestycji jeszcze tego samego dnia.

Damian Sikorski, CEO Matematma

W jaki sposób GetResponse wypada na tle innych narzędzi?

“Można powiedzieć, że nasza działalność jako Matematma rozpoczęła się z GetResponse – przy tym projekcie nie korzystaliśmy nigdy z innego rozwiązania. W trakcie roku szukaliśmy zamiennika – zależało nam na zwiększeniu rozmiaru pokoju webinarowego, ale niestety nie znaleźliśmy nic satysfakcjonującego (różne powody – cena, opóźnienia po 40s na czacie etc.). W tym momencie współpraca z GetResponse układa się dobrze, dlatego nie planujemy zmieniać systemu.”

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Lejek konwersji – Zbuduj lejek sprzedażowy krok po kroku: twórz landing pages, automatyzuj emaile, sprzedawaj produkty, odzyskuj porzucone zamówienia i konwertuj klientów. Narzędzie wcześniej znane jako Autofunnel.

  • Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.

Poznaj podobne historie

  • Monitoring mediów Email marketing , Lead Magnet , Webinary

    Pozyskiwanie leadów i komunikacja marketingowa
    w usłudze SaaS

  • Agencje marketingowe Email marketing , Generowanie leadów , Marketing automation , Webinary

    Cykle automatyzacji zwiększające skuteczność sprzedaży partnerów

  • Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Marketing ecommerce , Narzędzia ecommerce

    51 tys. zł zysku z kampanii email w jeden miesiąc

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej