Nie tylko social media: jak obserwujący stali się zaangażowaną społecznością

Zobacz, jak małżeństwo zmieniło swoją pasję do podróży w dobrze prosperujący biznes

Les Frenchies Travel skupia się na dzieleniu się najlepszymi wskazówkami dotyczącymi zwiedzania Francji, ze szczególnym uwzględnieniem Paryża. Firma została założona przez małżeństwo Dupont – Colleen i Antoine – i słynie z polecania najlepszych atrakcji we Francji.

Wyzwania

Pomimo dużej liczby fanów w mediach społecznościowych, Les Frenchies napotkali trudności w dotarciu do każdego z nich ze względu na istniejące ograniczenia platform. Zdali sobie sprawę, że algorytmy mediów społecznościowych utrudniają im docieranie z treściami do wszystkich zainteresowanych.

Zrozumieli również, jak ważne jest budowania i pielęgnowanie listy kontaktów – pozwoliłoby im to zaangażować odbiorców poza platformami mediów społecznościowych i nawiązać z fanami bardziej personalne relacje.

Colleen i Antoine wiedzieli, czego potrzebują. Brakowało im tylko odpowiedniej platformy.

Robienie wszystkiego naraz jest bardzo skomplikowane, zwłaszcza w tego typu biznesie, gdzie gdy zaczynasz, jesteś naprawdę małą jednostką – nie masz wiele czasu i nie posiadasz wszystkich umiejętności.

Mick Dupont, General Manager Les Frenchies Travel

Profile Les Frenchies Travel w mediach społecznościowych – łącznie ponad 300 tys. subskrybentów

Jak pomaga GetResponse?

Email marketing i automatyzacja od GetResponse okazały się dla Les Frenchies idealnym rozwiązaniem. Oto, co osiągnęli: 

  • posty w mediach społecznościowych docierają do zaledwie 3-5% odbiorców, a ich kampanie emailowe mogą pochwalić się imponującym wskaźnikiem otwarć na poziomie 50%
  • uzyskali 4% współczynnik kliknięć, co świadczy o dużym zaangażowaniu w ich treści emailowe
  • rozwinęli listę kontaktów poprzez oferowanie darmowych przewodników na stronie internetowej
  • GetResponse bezproblemowo integruje się z innymi narzędziami, takimi jak WordPress, dzięki czemu marketing stał się łatwiejszy i bardziej scentralizowany. 

Przygoda nie kończy się w tym miejscu – ich kolejnym krokiem może być wdrożenie większej liczby funkcjonalności od GetResponse w celu dalszego zwiększania zaangażowania subskrybentów.

Lead magnet Les Frenchies Travel

Poleciłbym (GetResponse), bo uważam, że to dobre narzędzie. Podoba mi się to, że możesz zrobić wiele rzeczy z poziomu jednej platformy i nie musisz subskrybować wielu narzędzi. (…) Email marketing, autorespondery, landing pages, formularze i pop-upy, webinary, lejki konwersji, czaty i powiadomienia push… Możemy dzięki nim tyle osiągnąć! Jestem pewien, że gdybyśmy korzystali z 10% Waszych narzędzi to podwoilibyśmy nasze miesięczne przychody.

Mick Dupont, General Manager Les Frenchies Travel

Wykorzystane narzędzia

  • Budowanie listy mailingowej – Działaj jeszcze sprawniej dzięki uproszczonym narzędziom do budowy listy i jej segmentacji.

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Integracje GetResponse – Podłącz ulubione narzędzia do GetResponse w prosty sposób. Przejrzysty interfejs i zintegrowane API pozwalają na łatwe podłączenie narzędzi, które Cię interesują.

Poznaj podobne historie

  • Religia i duchowość Autorespondery , Email marketing

    75% sprzedaży z autoresponderów

  • Parenting Autorespondery , Email marketing , Marketing automation , Statystyki emaili

    Ułatwianie rodzicielstwa dzięki ukierunkowanej komunikacji

  • Agencje marketingowe , Marketing partnerski , Online marketing Budowanie listy mailingowej , Email marketing

    Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili  

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej