51 tys. zł zysku z kampanii email w jeden miesiąc

Kilkadziesiąt tysięcy złotych zysku z jednej kampanii email w jeden miesiąc, a do tego doskonały zwrot z inwestycji w GetResponse MAX. Działania Eveline Cosmetics pokazują, że email marketing z zaawansowanymi opcjami automatyzacji, w połączeniu z narzędziami dla ecommerce, jest doskonałym narzędziem do długofalowego generowania sprzedaży.

Eveline Cosmetics case study

51 tys.zł

Miesięczny zysk z jednej z kampanii email.

10 tys.zł

Wynik sprzedaży z kampanii email z kodem zniżkowym.

28 tys.zł

Wartość rekomendacji produktowych dodanych do koszyka.

O Eveline Cosmetics  

Eveline Cosmetics to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych w Polsce i przykład sukcesu odniesionego na rodzimym i międzynarodowym rynku – firma zaczęła swoją działalność jeszcze w latach 80., a dziś ich produkty można kupić w 80 krajach na całym świecie.

Kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów i produkty do makijażu od Eveline Cosmetics są znane i nagradzane – marka widoczna jest w mediach, jest bardzo popularna wśród influencerów i uwielbiana przez użytkowniczki, o czym świadczą świetne opinie na forach kosmetycznych.  

Cele i wyzwania klienta

Zespół Eveline Cosmetics wybrał GetResponse MAX, by rozwijać działania marketingowe w obszarze ecommerce.  

Oto cele, które Eveline Cosmetics realizuje z platformą: 

  • zwiększanie sprzedaży; 
  • zwiększanie retencji klientów; 
  • angażowanie użytkowników m. in. przez tworzenie społeczności VIP, która jako pierwsza dowiaduje się o nowościach i promocjach; 
  • przyspieszenie i optymalizacja działań marketingowych.

Narzędzia i kanały komunikacji, które wykorzystuje zespół Eveline Cosmetics w ramach korzystania z GetResponse MAX

  • email marketing;  
  • zaawansowane opcje automatyzacji komunikacji, w tym segmentacja, cykle automation, personalizacja i automatyzacje odzyskujące klientów porzucających koszyki; 
  • pop-upy; 
  • rekomendacje produktowe AI. 

Jak wykorzystać email marketing i narzędzia dla ecommerce do budowania społeczności VIP i zwiększania sprzedaży? 

Działania Eveline Cosmetics to doskonały przykład na to, jak solidna strategia na angażowanie klientów, w połączeniu z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, może przyczynić się do świetnych wyników sprzedaży w ecommerce.  

Przykład Eveline Cosmetics pokazuje też, że email marketing może być doskonałym kanałem generującym sprzedaż. 

Oto wybrane działania Eveline Cosmetics realizowane z GetResponse MAX. 

Wykorzystanie pop-upów do budowania społeczności

Pop-upy na stronie Eveline Cosmetics zachęcają do zapisów do newsletterów i zbierają dane, np. o urodzinach użytkowników. Po zapisie użytkownicy dostają newslettery edukacyjne, oferty promocyjne, kody rabatowe, informacje o nowościach, a także superoferty urodzinowe.  

W ten sposób zespół Eveline Cosmetics tworzy społeczność VIP, która jako pierwsza dowiaduje się o nowych produktach i dostaje informacje o zniżkach.  

Zwiększenie sprzedaży dzięki kampaniom email i automatyzacjom  

Zespół Eveline Cosmetics efektywnie wykorzystuje pozyskane kontakty i email marketing do angażowania użytkowników i wysyłania im ofert specjalnych, co przekłada się na znaczące zwiększenie wyników sprzedaży.  

Dzięki zaawansowanym opcjom personalizacji, segmentacji i automatyzacji zespół Eveline Cosmetics może mieć pewność, że komunikacja będzie precyzyjna i dotrze do odpowiednich osób i w odpowiednim czasie. 

Oto przykłady komunikacji z klientami.

  • Wiadomości powitalne po zapisie do newslettera, newslettery o nowościach:

  • Informacje o zniżkach, superokazjach, ofertach specjalnych, promocjach
    urodzinowych, kody rabatowe:

  • Wiadomości z prośbą o opinię po zakupie i emaile zachęcające do powrotu do sklepu w określoną liczbę dni po zakupie:

  • Wiadomości przypominające klientom o porzuconych koszykach:

Prezentowanie rekomendacji produktowych, by zwiększyć wartość zakupów 

Klienci, którzy robią zakupy, dostają dopasowane propozycje dodatkowych produktów, które pokazują im się, gdy przejdą do koszyka. 

Zespół Eveline Cosmetics wykorzystuje rekomendacje produktowe oparte na AI od GetResponse MAX, by usprawnić działania cross-sell i zwiększać wartość zamówień.

Kampanie, które przynoszą zysk – rezultaty współpracy

Czas na liczby. Oto przykłady, jak działania realizowane z wykorzystaniem narzędzi GetResponse MAX przełożyły się na sprzedaż.  

  • Ponad 51 tys. zł w jeden miesiąc – taki był zysk z kampanii email w jednym z letnich miesięcy. Newslettery doskonale przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży. 
  • 10 101 zł oto wynik sprzedaży z kampanii email, w której oferowano specjalny kod promocyjny. 
  • 6 473 złtaka była wartość zakupów z kampanii, w której wysłana została wiadomość powitalna z kodem rabatowym, w podziękowaniu za zapis do newslettera. 
  • Ponad 28 tys. zł – oto wartość rekomendacji produktowych dodanych do koszyków w ciągu jednego miesiąca. 

 Co jeszcze zyskał klient?  

  • Bardzo dobry zwrot z inwestycji w GetResponse MAX – miesięczny koszt korzystania z platformy zwrócił się aż siedmiokrotnie w ciągu jednego z wakacyjnych miesięcy. 
  • Klient dostał dopasowaną do potrzeb platformę, która dzięki zaawansowanym opcjom automatyzacji pomaga w znaczącym zwiększeniu ROI i wyników sprzedaży z kampanii email. 
  • Zespół Eveline Cosmetics może ulepszać i rozwijać swoje działania dzięki narzędziom przeznaczonym dla branży ecommerce, a także testować nowe rozwiązania w swoich kampaniach.  
  • Klient współpracuje z dedykowanym zespołem wsparcia, który pomaga w kwestiach marketingowych i technicznych związanych z obsługą platformy – dzięki temu Eveline ma pewność, że wszystkie kampanie zostaną zrealizowane bez problemów czy opóźnień. 

Co klient mówi o współpracy? Oto opinia, z której jesteśmy dumni

Platforma GetResponse MAX spełnia wszystkie nasze oczekiwania i jest nieoceniona w codziennej pracy naszego zespołu marketingowego.

Platforma wyróżnia się intuicyjnością. Interfejs jest prosty i przyjazny dla użytkownika, co pozwala nam szybko wdrażać nowych członków zespołu i maksymalnie wykorzystać możliwości narzędzia. Dzięki temu możemy łatwo tworzyć i zarządzać kampaniami mailingowymi oraz automatyzować procesy marketingowe – bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej.

Skuteczność GetResponse również zasługuje na pochwałę. Narzędzie pozwala nam precyzyjnie docierać do naszych klientów przez dobrze skonstruowane kampanie mailingowe, które generują wysokie wskaźniki otwarć i kliknięć. 

Marketing automation umożliwia nam automatyzację wielu zadań, co znacznie usprawnia naszą pracę i pozwala skoncentrować się na strategicznych aspektach działań.

Nie sposób nie wspomnieć o świetnej obsłudze klienta, którą oferuje GetResponse. Zespół wsparcia jest zawsze dostępny i chętny do udzielenia pomocy, co daje nam poczucie bezpieczeństwa i pewności, że nasze kampanie są w dobrych rękach.

Zawsze możemy liczyć na szybką i kompetentną pomoc, co jest niezwykle ważne w przypadku pytań czy problemów technicznych.

Na co dzień korzystamy z wielu rozwiązań, które oferuje GetResponse, i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. Dzięki temu narzędziu nasze kampanie są bardziej efektywne, a nasza praca bardziej zorganizowana. 

GetResponse to zdecydowanie jeden z najlepszych wyborów, jakich mogliśmy dokonać dla naszego zespołu marketingowego.

Dominika Puk, Ecommerce Marketing Manager w Eveline Cosmetics

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.

  • Marketing ecommerce – Niezbędne narzędzia do sprzedaży w sieci.

  • Narzędzia ecommerce – GetResponse oferuje wiele narzędzi marketingowych do zarabiania na Twoim biznesie ecommerce, od lejków sprzedażowych po sprzedaż produktów online i przyciąganie leadów, aby rozwijać i pielęgnować Twoją listę e-mailową.

Poznaj podobne historie

  • Automotive , Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Marketing ecommerce

    Wzrost sprzedaży dzięki automatyzacji ratującej porzucone koszyki. 20% odbiorców dokonało zakupu 

  • Agencje marketingowe , Marketing partnerski , Online marketing Budowanie listy mailingowej , Email marketing

    Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili  

  • Ecommerce , Muzyka , Sztuka i rozrywka Email marketing , Marketing automation , Narzędzia ecommerce

    Skuteczne narzędzia do email marketingu dla zespołu heavymetalowego

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej