Biznes Boxing Polska to największa organizacją Boksu Białych Kołnierzyków w Polsce. Podczas każdego wydarzenia organizacja zbiera pieniądze na cel charytatywny poprzez licytacje odbywające się na gali oraz indywidualne zbiórki zawodników.
Dzięki wykorzystaniu automatyzacji komunikacji SMS i email udało mi się oszczędzić 80% czasu pracy i odzyskać czas potrzebny na sen 😉
Balbina Radzimierska, Biznes Boxing
W którym momencie pojawiła się u Was potrzeba wykorzystania GetResponse?
Początkowo prowadziliśmy kampanie rekrutacyjne i komunikację marketingową ręcznie. Wymagało to ode mnie pisania i wysyłania setek spersonalizowanych SMSów i maili. Na potrzeby gali w jednym mieście przypada ok. 250 kontaktów, więc przy organizacji wydarzeń w kilku miastach przestało to być możliwe. W pewnym momencie stwierdziłam, że to za dużo pracy dla mnie i nadszedł czas na jakiś automat, bo nie damy rady po prostu 🙂
Czy poleciłabyś komuś GetResponse?
Zdecydowanie poleciłabym GetResponse ze względu na możliwości automatyzacji. Ja zautomatyzowałam miesięczne i dwumiesięczne ścieżki komunikacji od pierwszego SMSa do spotkania organizacyjnego. Następnie mogłam je zduplikować i wdrożyć dla wszystkich miast, w których organizujemy gale.
Równie ważna jest dla nas możliwość edycji cykli automatyzacji na bieżąco. Dzięki wykorzystaniu automatyzacji komunikacji SMS i email udało mi się oszczędzić 80% czasu pracy i odzyskać czas potrzebny na sen 😉
Dział obsługi klienta dostępny jest całą dobę. Często pracuję w późnych godzinach, więc jest to dla mnie dużym atutem.
W jaki sposób GetResponse pomaga Biznes Boxing?
- Możemy wysyłać SMSy. Możliwość automatycznej wysyłki spersonalizowanych SMSów jest dla nas największą wartością.
- Możemy planować długofalowo. Nasze cykle automatyzacji obejmują komunikację na okres 2 miesięcy.
- Widzimy statystyki zaangażowania odbiorców. Możemy oszacować ile osób jest faktycznie zainteresowanych galą.
- Mogę spersonalizować godziny wysyłki wiadomości. Wybieram godziny najbardziej trafne, np. gdy ludzie kończą pracę, a nie gdy ja mam czas na wysłanie wiadomości.
- Możemy skutecznie przekazywać odbiorcom komplet informacji. Dzięki wykorzystaniu kilku narzędzi (SMS, email, landing page) mogę skutecznie prowadzić uczestników od zapisu, przez treningi, aż do gali.
Czy dzięki GetResponse można oszczędzić czas i pieniądze?
Przygotowanie kompletnej ścieżki komunikacji dla jednego miasta zajmuje ok. 3-4 dni. Bez automatyzacji wymagałoby to 4 miesięcy ciągłej interakcji z osobami zainteresowanych konkretną galą.
Czy za pomocą GetResponse można zwiększać przychód?
W naszym przypadku przychód uzależniony jest od liczby zawodników. Już po wdrożeniu pierwszej automatyzacji liczba zawodników zwiększyła się o 20%. Dzięki zautomatyzowaniu komunikacji, nie pomijamy żadnego kontaktu. Dodatkowo, szybka odpowiedź przekłada się na większe zaangażowanie.
Z jakich narzędzi korzystacie poza GetResponse?
Możemy prowadzić zautomatyzowaną komunikację SMS i email. Na tę chwilę możliwości oferowane przez GR nam wystarczają.
Rozpocznij bezpośredni kontakt ze swoimi subskrybentami dzięki kampaniom SMS. To najskuteczniejsza forma dotarcia do odbiorców, wbudowana w Twoją platformę do marketing automation.
Warto wykorzystać SMSy bo niewiele firm korzysta z tego kanału komunikacji i cieszą się dużym zaangażowaniem. (…) SMSy dobrze współgrają z mailami. Za ich pomocą można krótko przekazać najważniejsze informacje zawarte w mailu.
Wskazówka: umieść w treści SMS numer do kontaktu dla osób, które będą miały dodatkowe pytania.
Balbina Radzimierska, Biznes Boxing
Wykorzystane narzędzia
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
-
Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.
-
SMS marketing – Rozpocznij bezpośredni kontakt ze swoimi subskrybentami dzięki kampaniom SMS. To najskuteczniejsza forma dotarcia do odbiorców, wbudowana w Twoją platformę do marketing automation.