1350
unikalnych wizyt na landing page
253
nowych kontaktów
502
unikalnych wizyt na stronie sprzedażowej
*W CIĄGU PIERWSZYCH 30 DNI
Alex Terrier to muzyk jazzowy i nauczyciel muzyki oferujący kursy muzyczne online, które pomagają muzykom grać z pewnością siebie i twórczą swobodą.
Lejki konwersji są świetne, żeby dotrzeć do nowych klientów z jednorazowymi ofertami produktów. Zarabiasz i rozwijasz bazę odbiorców w tym samym czasie. Jeśli szukasz najkrótszej ścieżki do sprzedaży produktów, potrzebujesz właśnie lejka konwersji.
Alex Terrier, jazz musician
W jaki sposób GetResponse pomaga Twojej działalności?
Używam GetResponse do budowania listy kontaktów i sprzedaży kursu online. Lejek konwersji pozwala mi na automatyzację całego procesu.
Darmowe próbki na stronie sprzedażowej
Zachęć klientów czymś, co ma dla nich wartość, np. darmowymi treściami wysokiej jakości. Kiedy na warsztat zapisze się nowy kontakt, otrzyma autoresponder z linkiem do strony sprzedażowej, na której ma dostęp do darmowych materiałów.
Alex Terrier, muzyk jazzowy
Jak stworzyć idealną zachętę do zapisu na kurs online?
Powinieneś mieć gotowy produkt przed tworzeniem lejka. Musisz też wiedzieć, jak ten produkt pomoże użytkownikowi – to ułatwi tworzenie przekazu marketingowego.
Alex Terrier, muzyk jazzowy
- Zacznij od produktu.
- Dopasuj darmową zachętę do produktu lub usługi.
- Rozwiąż prawdziwy problem potencjalnego klienta.
- Postaw na wysoką jakość. Darmowa próbka ustanowi oczekiwania względem oferty płatnej.
- Podziel całość na mniejsze części. Łatwiej obejrzeć kilka krótkich filmów niż jeden długi.
- Zaoferuj za darmo, ale poproś o zobowiązanie.
Wykorzystane narzędzia
-
Lejek konwersji – Zbuduj lejek sprzedażowy krok po kroku: twórz landing pages, automatyzuj emaile, sprzedawaj produkty, odzyskuj porzucone zamówienia i konwertuj klientów. Narzędzie wcześniej znane jako Autofunnel.